Skip to main content

Lapitehnikas kevadine õlakott

Õmblesin ühe lapitehnikas risti üle keha kantava koti. Just sellist minult sooviti juba jupp aega tagasi. Võtsin end kokku ja lasin fantaasial lennata. 

Esimene pool

Taolisi kotte (inglise keeles sling bag) on internetis pidevalt nähtud. Olin enne neid küll vaadanud, aga endale miskipärast veel õmmelnud ei olnud. Niisiis tegin valmis umbkaudse lõike ja õmblesin voodriosa kokku. Selle pealt oli kohe hea ära näha, kas on vaja miskit suuremat muuta või mitte. Õnneks ei olnud. Ainult sangaosa pikendasin, muus osas klappis kõik väga hästi kokku. 


Puust nööp (või asi) on kinnituseks

Koti jaoks kasutasin erinevaid kangajuppe, mis pärit siit-sealt. Mul on mõned korda nii vedanud, et kangad on lihtsalt mulle antud. Ühe naisterahvaga sattusime rääkima ja nii nagu minu puhul tavaks - õmblemisest ja lapitehnikast võin tundide kaupa lobiseda. Temale aga tõi see mõtte anda mulle need kangad, mida ta enam ise ei kasuta. Võtsin suurima rõõmuga vastu kõik, mis pakuti :) Lisaks sattusin Isetegijas kahe kotitäie kangaste otsa, mis kiirreageerimise tulemusel minu koju jõudsid (1/3 mulle, ülejäänud edasi jagamisele, et teistel ka rõõmu oleks). Nii saigi erinevatest rõõmu toonud kangastest selline tore kevadine õlakott kokku. 


Sees üks lukuga tasku ja võtmete jaoks hoidja
Tagumine pool

Õlarihma küljes mu nimesilt ka

Näitasin koti soovijale ette ja tõdesime, et sang tuleb u 10 cm pikemaks teha ja siis ongi kott fantastiline. Minu 4 tundi kiiret õmblemistuhinat on selleks korraks end tõestanud. Võib öelda, et see on õhinapõhine tuhinavuhinaga õmmeldud kott :)

Ääred on kanditud poest pärit diagonaalkandiga.
Mõnusat kevadeootust!

Comments

Lembe said…
Ilus värvilaik keset veel nii värvitut metsa.
Anonymous said…
Tõeliselt armas kott! Kiidan eriti seda võtmehoidjat (lisaks koti mõnusale värvigammale), ise olen ka oma kottidele selle pannud, sest muidu otsin kogu aeg võtmeid taga! :D
Õmblusmamsel said…
Oh, millal sa seda veel jõudsid. Kas lihtsalt, nii möödaminnes? Väga armsalt õrn kotile.