Skip to main content

Täpiline-triibuline poekott, suvine õlatasku ja Helsingi reis

Mõnda aega tagasi kirjutasin enda FB lehel nii:

Eurokangas Helsingi kesklinnas. Vaatan kangaid ja leian ühe, mis väga meeldib. Hind u 39€/m. Vaatan edasi ja leian teise, mida kohe ostaks: 69€/m. Järgmisena leian kaks villast kangast mantli/jaki jaoks: 120€/m ja 260€/m. Siltidelt näen, et Valentino ja Chaneli special edition kangad. Oh, kus on küll mu lotovõidu miljonid? 

Toona tulin poest välja kolme tunduvalt odavama kangajupiga. Kokku 1.5 m kangast. Mulle nii meeldis, et leidsin ühe mustrilise ja kaks erinevat tooni ühevärvilist sarnase venivuse ja raskusega kangast. Saan need kolm omavahel kokku kombineerida ja lisada ühe juba olemasoleva kanga. Plaanis õmmelda mõnusalt lapiline kleit (eriti kui leian veel ühe mõnusa mustri juurde).

Rahalist lotovõitu pole ilmselgelt saanud :D


Kangaste sobitamisega aga edasi. Üheks loovtekstiili tööks oli vajalik teha kaunistuskrookeid. Kaunistuskroogete jaoks tuleks kangale kanda täpid, mida õiges järjekorras kokku ühendada aga ma olin laisk. Võtsin ette täpilise kanga, selle juhendi ja hakkasin aga pihta. Tegu on lihtsate õiskroogetega aga õielehti pole lihtsalt väljapoole vajutatud. Seetõttu tekib pealtnäha hoopis teine kangas. Minu proovilapp sai taskuks triibulise kotile. Täpid ja triibud tundusid väga hästi kokku istuvat.

Täpid ja triibud

Kaunistuskroogetega tasku

Teiseks tööks oli samuti vaja kaks kangast kokku sobitada. Õnneks puuvillaseid kangaid on mul terve kapitäis ja miskit ikka omavahel klapib. Lõikasin ühest välja suure lillemotiivi, aplitseerisin selle aluskangale. Lõikasin alla väikesed augud ja täitsin nende kaudu õielehed vatiiniga. Vatitikand ühesõnaga. Kogu töö jäi kergelt kortsus olekuga ja otsustasin selle veel eraldi vatiinile teppida - vateeritud tikand :) Topelt ei kärise, eks? Lillemotiiviga proovilapist sai pika peenikese õlarihmaga suvine tasku. Hea risti üle kere visata kui suurt kotti kaasa ei viitsi vedada. 

Lukk on pärit minu ja mu ema vanalt lemmikkotilt. Harutasin tookord koti üleni lahti, et sama lõike järgi endale uus õmmelda. Siiani pole tegudeni jõudnud. Nüüd vähemalt läks lukk kasutusse ja toob ilusaid mälestusi. 






Kangaribad luku küljes.



Comments

Arella said…
Nii ägedaid asju teete koolis!
Kai:) said…
Appike kui imearmas on Su suvine "topitud" kott...väga äge!