Skip to main content

Me Made May-st ja hetkeoludest

Maikuuga algas järjekordne Me Made May projekt, millest sel aastal ma ametlikult osa ei võta. Kannan nagunii iga päev enda tehtud riideid pluuside ja kodupükste näol, poes käin enda õmmeldud kotiga, lisaks hetkel pole sellist blogimise aega ka kuskilt võtta, hea kui käsitöö tegemiseks siit-sealt näpistada õnnestub.

Aprill oli võibolla tervisekuu (või oli see südame tervise kuu?), kuid meie peres sai ainult halba nalja tehtud. Algas ühest, läks teisele edasi, sai esimene terveks, sai teine terveks ja jäi kohe kolmas haigeks teise haigusega. Seejärel jäi uuesti teine haigeks, siis esimene ja nüüd neljas :D Ehk et pea terve aprillikuu on me peres keegi haige olnud. Seda postitust kirjutades on mul endal hull kurguvalu (hea, et rääkima ei pea), lisaks peavalu magamata öödest. Mõni õhtu väikest magama pannes kustun ise lihtsalt ära, paari tunni pärast end üles võpatades avastan, et pole tuduriideid selga ajanud ega pesus käinud... Nii et mul on hea meel maikuu ja ehk ka soojemate ilmade üle.

Proovin sel kuul ette näidata oma teised trennipüksid (sääred ikka liiga kitsad, lisaks tegin reiest ka vist liiga kitsad ja vöökohast ikka laiad :D ) ja ühe pusa, mille kaelust ma olen juba kaks korda ümber teinud ja ikka pole rahul. Ma tahan mais endale mõningaid uusi asju õmmelda - kangaid olen jälle hunnikus kokku kraapinud. Just selliseid suviseid, heledaid ja lillelisi. Plaanis pluusid, kleidid ja ehk veel mingid püksid :) Oh andke aega ja tervist nüüd!

Aprilli jääb aga peale haigusteraja meenutama veel shibori koolitus, mille me Tiina Sillari (Kiriline OÜ - http://kiriline.blogspot.com.ee/) käe all läbisime. Nii lahe oli ja mulle hakkas selline kangavärvimine kohe väga külge. Peale koolitust otsisin ja ostsin endale kõik vajaliku kokku ning siin on mu "kodune töö" :

Igaühes on midagi ilusat :)

Comments

Arnikai said…
Väga-väga ilusad! Tahaks rohkem pilte näha :)
Õmblusmamsel said…
See kodune töö kukkus kohe nii super välja, et hetkeks tekkis ühel suvalisel mamslil tahtmine neid võluvad tükikesed ara röövida.
Kadri Kivistik said…
Hilja Krista, hilja! :D Need on juba lõigatud juppideks ja osad jupid kokkugi õmmeldud ;) Ise sügelen ka nendega muudkui tegelema, õmblemise vahepeal silitan kätetööd... Ehk varsti näeb rohkem nendest pilte ka :)