Skip to main content

Taskutega kleit

Viimane Ottobre naiste lõigete number (5/2016) on mu üks suurematest lemmikutest. Praeguseks hetkeks olen sealt õmmelnud nelja erineva lõike järgi ja suur tahtmine on veel vähemalt kolme erinevat proovida. Tegin alguses ühe pidulikuma kleidi (mille pean veel Manni peal üles pildistama), siis dressika kangast kleidi, kahed tudupüksid ja ühed retuusid. Püksid on kõik pildistamata, kuid dressikangast kleidi saan täna ette näidata.

Mustriline kangas on tellitud FB Disainkangaste tellimise grupist, minu mäletamist mööda oli see selline üks ainuke meetrine jupp näidisena. Must dressikangas on tõenäoliselt Abakhanist. Mõlemad puuvillased natukese elastaaniga. Kui mustriline on mõnus pehme ja vastu ihu tõeliselt mõnus, siis must variant on pigem kare ja kange. Samas ei sega see kleidi kandmist ega näe kole välja. Mustrilist jäi natuke järgi, ma loodan sealt ühe pikkade käistega pluusi esiosa ka kätte saada. 

Nagu öeldud, lõige on pärit Ottobre 5/2016 ajakirjast number 16 lõige. Õige suurusnumber oli puusast natuke liiga lai minu maitsele ja seega tõmbasin natuke kitsamaks. Järgmisel korral prooviks sama lõike järgi õmmelda õhukesest trikotaažist kleidi - meie suvel oleks täitsa mõnus taolise kleidiga ringi rännata. Taskud teeks vähe sügavamad ja ehk leiutaks lukud ka peale? :)

Mu suuremast pojast on juba kasu ka! Tuleb toolile seisma panna ja telefon fotokaks kätte anda ainult :)

Eelmise aasta postituste arvu löömiseks pean ainult veel 15 asja ette näitama :D Kui raske see ikka olla saab! Aga enne tuleks umbes kümmekond asja valmis õmmelda. Mul on plaanide nimekiri varsti kahe meetri pikkune juba :) Lisaks tänase tormituule ja Arktilise ilmaga pole paremat paika kui õmblusmasina taga. Ruttangi nüüd jälle masina taha.

Comments

herz said…
Tundub väga mõnus ja seljas mugav kleit. Taskud on üliägedad ;)
Anonymous said…
Ma arrrrrmastan kleite ja sellist kleiti ma kannaks ise ka! Väga äge!
KK
Kadri Kivistik said…
Aitäh teile! Mugav on kleit tõesti! :)