Skip to main content

Eesti Lapivaip 100

Vastseliina Käsitööühingu ja Meieselts Meroosi ühisel eestvedamisel tehti teoks projekt Lapivaip 100. Eile olid kõik tekid Tartusse ERMi oodatud ja minu omagi rändas koos kahe kaaslasega sinna.

Tekk sai alguse minu armastusest kaheksakandade vastu. Samas tahtsin midagi veidi teistsugust, mitte ainult punase ja linase kooslust nagu ma senini õmmelnud olen. Eesti Tikandi raamatust jäi silma Pühalepa tanukiri ja nii ma siis jupi sellest oma tekki õmblesingi. Mulle tohutult meeldivad need mustrid ja nende kasutus tänapäevasel moel. Porivaibal neid näha küll ei tahaks aga kaheksakandadega ja vana mustri väega kaetud teki alla poeks magama küll :) See tekk siin on aga 100x100cm, endale peaks suurema tegema.

Osa Pühalepa tanukirjast sai tekile

Kasutatud puuvillaseid kangaid, vahel on polüestervatiin. Ruudu suuruseks valmis tekil on umbes 4x4cm.

Endale teki õmblemisest juba rääkides: panin FB-s Kadristiku lehe jaoks uut päisepilti kokku ja vaatasin enda vanemaid töid üle, et pilte valida. Sattusin siniste värvitud kangalappide peale ja jäin mõtlema, et tuleks kindlasti see töö ka ära lõpetada. Piltidelt paistavad nii ägedad ja ehk nüüd sellest meetrisest tööst hoog siis veel sees...



FB Kadristiku lehe uus päisepilt sai selline


Nüüd aga on vaja jõulukinkidele, jõulukaunistustele ja uue aasta plaanidele keskenduda. Uus postitus on mustandites juba salvestatud aga tahab veel veidi putitamist, et lubadused ikka vett peaks :)

Rahulikku jõuluootust!

Comments