Skip to main content

Kodused toimetused - raamaturiiuli uus õnnelik elu

Viimastel kuudel on mu õmblusmasin vaikinud. Kangahunnikud muudkui kuhjuvad ümber masina ja põrandale; laua alune on karpe ja kaste nii täis, et jalgugi ei mahu sinna panema. Mõtteid ja ideid on peas miljoneid, kuid ükski nendest pole tegudeks tehtud, sest ma olen hoopis raamatute ja raamaturiiulite kallal.

Nimelt on kaks raamaturiiulit ja hunnik raamatuid tee mu koju leidnud ja ootasid kannatlikult, mil ma need ilusaks teen, kokku panen ja raamatud riiulisse laon. Üks pruuni lakikihiga riiul oli seismisest natuke niiskes majas kergelt hallitama/mustaks tõmmanud ja mu idee oli sellele värskem välimus anda. Nii ma lippasingi riiul kaenlas Bauhofi, kust tulin ära pintsli, valgeks toonitud laki ja suure tegutsemiskirega. 


Riiul eelmises elupaigas

Küüritud nii harja kui nuustikuga, enam puhtamaks ei läinud.

Samal päeval sai riiul kaks kihti lakki peale. Ilus raamaturiiul rändas mu poja tuppa, kus nüüd on sellel kõik riiulid täis lasteraamatuid. Minu kiiksu kohaselt on raamatud riiulisse autorite perekonnanime järgi tähestikulises järjekorras seatud. 

Esimese lakikihi järel oli raamaturiiul ikka väga laiguline. Algaja värk :D

Osad raamatud on oma koha leidnud :)

Teate! Nii mõnus on käia seda raamaturiiulit nüüd piilumas! Selle ees seistes tekib tunne nagu raamatukogus juba. Lugemisrõõmu paljudeks päevadeks! Eriti rõõmu teeb mulle see, et raamatud ei kopita seal niisama, vaid et järelkasv käib neid hoogsalt lugemas ja uudistamas. 

Elutuppa sai ka raamaturiiul juurde (aitäh, Tiina!) ja nüüd hetkeks mahuvad ka suurtele mõeldud raamatud ära. Ma tean, et see kaua ei kesta ja otsin juba kohta uuele riiulile :D 

Siis, kui ma olen just koristanud :)

PS. Mu kodused tegemised ei piirdu ainult raamaturiiulite lakkimise ja kokku panemisega. Ma olen ühtlasi puhtaks küürinud täispuidust laua (uskumatu, milline "kultuurikiht" selle peal oli...), kokku pannud täispuidust narivoodi (uskumatu, kui lihtsalt see käis! Aitäh läheb siinkohal Kalian Puidutöödele!) ja lahti lammutanud öökapi, voodi ja näidanud rammu riiulite ümbertõstmisel jne. Nüüd lähen ravin end terveks, võtan taburettidelt värvi maha, õmblen jõulukaunistusi ja üritan enda õmblusnurka korda seada. Tööde mahtu teades saan ehk aasta lõpuks valmis.

Comments

Tiina K said…
Kuna aasta lõpuni on ainult kuu, siis tööde mahtu arvestades oled ikka päris hea jõudlusega! :-)