Skip to main content

Hästi õnnestunud proovikleit

Ma nägin, proovisin ja tegin! Nimelt nägin veebiavarustes üht väga ägedat ühe külje pealt pikemat kleiti, proovisin selle lõike ise järgi teha ja tegin endale kleidi - nii võiks kogu mu postituse kiirelt kokku võtta. Nüüd aga pikemalt!

Kleit sobib metsas ja liivadüünidel uitamiseks ka

Tegelikult oli kleit mõeldud hoopis puuvillasele sitsikangale, oli poolratas- või rataskloššseelikuosaga ja lilleline. Minul aga oli kindel plaan kasutada seda ääreprindiga viskoostrikotaaži, mille ostsin (äkki) kevadel Cara Moda müügipäevalt. Paigutasin lõiked risti-vastupidi soovitustele, sest tahtsin, et kleidi alläärde jääks tihedam mustriosa. Samuti sai üks varrukas ühtpidi ja teine teistpidi kangast välja lõigatud. Esiosa- ja seljatüki lõikasin ainult vastavalt kanga kudumissuunale.

Mulle tohutult meeldib see kangas!

Kleidi algne lõige (tavaline t-särk) on pärit Ottobrest, ma siis lõikasin, joonistasin ja muutsin seda igat moodi. Üks külg on u 35cm pikem kui teine. Mulle nii meeldib, kuidas see pikem külg kõndimisel muudkui ringi vuhiseb ja kuidas kleit seljas tundub. Hoopis põnevam kui tavaline! Järgmiseks korraks panen ainult endale kõrva taha, et lühike külg võiks ikkagi natuke pikem olla - suure tuulega läheb just sealtpoolt seelik esimesena lendu.

Kaeluses kasutasin samast kangast lõigatud kanti.

Täna tundus eriti paslik see kleit ette näidata, sest täna on jälle Cara Moda kangaste müük ja mingi hetk lähen vaatan ise ka asja üle. Kahjuks pole ma jõudnud veel kõiki eelmine kord kokku ahnitsetud kangaid ära õmmelda, aga nagu näha, siis algus on paljutõotav. 

Nida poolsaarel oli mõnus selle kleidiga ringi uidata! :)

Comments