Skip to main content

Itch to Stitch Gobi püksseelik

Ma vaatan, et viimasel ajal üha enam on mu blogipostituste pealkirjas Itch to Stitch. Kennis teeb järjest lõikeid ja kui ta samas tempos jätkab, siis ma muud õmmelda ei jõuagi :D Täna tuli jälle kord uus lõige välja, mille testimisest ma osa võtsin.



Gobi püksseelik on eest nööbikinnisega, voltidega ja taskutega. Pükse saab teha nii lühikestena kui ka pikkadena ja kuna meie kliimavööndis on praegu sügis tulemas, otsustasin ma enda omad pikkadena õmmelda. Algselt plaanisin täispikkuses aga lõpuks said kukekad. Ongi parem kanda ja ei pühi tänavatelt lund kokku talvel.



Need püksid pole päris algajatele õmblejatele mõeldud - ainuüksi passeosas oli 20 detaili + nööbikinnis :) Kumbki säär koosneb kolmest tükist, sest tagant sääretükid on keskelt õmblusega. Lisaks taskud! Kuid kui suur isu endale püksseelik õmmelda, siis tasub valida mõni Kennise (Itch to Stitch omanik, lõigete tegija ja uskumatu produktiivsusega inimene) juhend (tal Samara püksseelik ka), sest nii põhjalikke õpetusi ma kellelgi teisel küll pole näinud. Õnneks arvutis lehekülgede arv (pdf-juhendina) süüa ei küsi ja seetõttu saab iga sammu koos joonisega lahti seletada.



Oma Gobi pükste kangaks kasutasin eelmisel nädalal Abakhanist ostetud villast ülikonnakangast. Natuke kare naha vastas aga kui talvel kanda, on nagunii sukkpüksid all. Abakhanisse sattusin aga eelmisel nädalal Tartus käies - jalutasin läbi Rüütli tänava omast (ostsin nööpe) ja Riia tänava omast (kangas). Tee peale jäi ka kaks raamatute antikvariaati, kust minusugune ei saa kuidagi niisama mööda minna. Lisaks veel Solveigi kangapood (oh, milline ilus valik!) ja üks väiksem kangapood, mille nime üldse ei mäleta. Nendest kahest tulin aga täitsa ilma ostuta välja. Igal juhul oli õhtuks seljakott nii raske, et plaanisin juba selle Smartpostiga endale koju saata. Igal juhul oli Tartu väga tore vaheldus ja nüüd jäävad mu uued püksid seda käiku meenutama.



Kangesti tahaks pükste juurde õmmelda ühe nabapluusi. Mõelda vaid - seelikpüksid ja nabapluus! Üheksakümnendad täies ilus! Igal juhul on püksid kõrge värvliga ja nabapluus kõhtu ei paljastaks. Vaatame-näeme. Fotosessiooni jaoks talvesaapaid jalga tõmmates ja salli kaela sidudes (väljas oli 26º C sooja) ihaldasin küll seda nabapluusi, mis natukenegi õhku ligi laseks.



Ma väga loodan, et järgmisena näitan blogis üht maksiseelikut. Lisaks juhtus nii, et kirjutasin ka inglisekeelse blogipostituse - Minervasse! Õmblesin Itch to Stitch Hvar jaki (ilma varrukateta seekord) ja kirjutasin oma tegemistest siin (Minerva blogi) ja näitasin hulga pilte ka.

Kohtumiseni!


Comments