Skip to main content

Tere 2020!

Tere, aasta 2020! Toredat seda aastat! 

Ma olen jaanuari algusest peale plaaninud tulla ja kirjutada eelmisest aastast, selle aasta plaanidest ja näidata ette ka eelmise aasta mõned tööd, mis siiani blogisse pole jõudnud. Kahjuks alles jaanuari lõppedes hakkan ülejäänud 11.-ks kuuks plaane selgitama ja näitama siin blogis. Kes aga mind Instagramis jälgivad, teavad juba natuke, mis plaanis ja mis teoksil. 

Esiteks!
Ma olen nüüdsest alates Itch to Stitchi "partner", "tasustatud soovitaja" või kuidas iganes täpsemalt eesti keeles seda selgitada. Inglise keeles on nimeks affiliate program ja see tähendab, et iga kord kui ma nüüd siia blogisse ITS lingid panen ja keegi sealtkaudu ITS lehele läheb ja mõne lõike ostab, saan mina sealt pisikese summa endale soovitamise ja reklaami eest. Ma olen ise nii suur Itch to Stitch lõigete fänn ja näitan sel aastal kindlasti mitmeid tema lõigete järgi õmmeldud rõivaesemeid, et mul oleks hea meel näha, et mu tööst mingi kasu ka tuleb :)

Itch to Stitch Ad 300 x 300

Teiseks!
Ma olen Instagramis palju aktiivsem kui siin blogis või Facebookis. Kui sa soovid mu tegemisi jälgida, siis palun tule ja vajuta Follow :) Palju asju kahjuks enam blogisse ei jõuagi või siis suure hilinemisega. Ma niisama piltide postitusi ei taha teha ja pikemalt kirjutada pole alati tuju, aega või oskust.

Viimased Instagrami fotod...

Kolmandaks! 
Ma tegin omale #makenine2020 plaani. Nii, nagu Pinterest inspireerib, nii ka Instagram innustab ja "tee üheksa" plaanid tundusid tõeliselt toredad. Muidugi - plaani tehes keegi ei garanteeri, et sa aasta lõpuks oled selle 100% täitnud, kuid plaani tehes ma leian oma rõivaste kogu nõrgad kohad ja need asjad, mida tahaks õppida õmblema. Nii siis ongi mu plaanis sees teksad, jakid, püksid ja siiani lõpetamist ootavad lapitööd.

#makenine2020 plaanid - kokku pigem 10 asja ;)


Neljandaks.
Lisaks eelmisele plaanile võtan ma osa #thegreatmodulesewalong projektist. Tegelikult saan eelmise plaani osad asjad (#afflinks: Mountain view, North Point, La Paz) sinna koosõmblemisse arvestada, sest 

oma kapselmooduli (mis imelik sõna, aga peaks täpselt kirjeldama hulka rõivaid, mis kõik omavahel kokku sobivad) õmblemiseks on vaja õmmelda:
1 pealisrõivas (jakk, kardigan, dressipluus vms), 
2 seelikut või pükse (ehk bottom) ja
3 pluusi või särki. 
Kõik need 6 rõivaeset peavad omavahel kokku sobima. Muidugi pükse koos seelikuga ei kanna, aga mõeldud on, et jakk sobib nii pükste kui ka seelikuga, särgid sobivad kõik jaki alla ja mõlema alumise otsaga. 
Mu järgmine samm selles plaanis ongi valmis mõelda täpselt, mis lõikeid ma kasutan ja millised kangad ma oma kangakapist välja otsin. Pikem postitus sellel teemal ootab ees! 




Mis siis veel?
2020. aastal olen ma endiselt Minerva blogijate seltskonnas ja veebruaris jõuab üks minu töö ka jälle nende blogisse ülesse. Mul on mitu Minervast saadud kangast ootamas ja ma näitan järjest nende õmmeldud töid oma Instagrami lehel. 




2020. aastal tahaks endiselt õmblemises edasi areneda. Kindel plaan on koduseid kangavarusid vähendada ning paremat ülevaadet omada koju ostetud/saadud kangaste ja ära õmmeldud kangaste hulga üle. Kirjutan sellest ka täpsemalt varsti! Samuti tahaks oma poolikute tööde hulka vähendada. Õmblusnurgas võiks hingamisruumi ka rohkem olla :)



2020. aastal tahan oma rõivaste stiili edasi arendada ja tunda end rõivastes mugavalt. Ma tahan õmmelda selliseid asju, mis mulle naeratuse näole toovad iga kord, kui ma need selga tõmban. See vast ongi kõige tähtsam!




Edukaid õmblustöid selleks aastaks!

Comments