Skip to main content

#thegreatmodulesewalong : koosõmblemine Instagramis!

Kui ikka päris algusest alustada, siis millalgi eelmine aasta otsisin Youtubest kanaleid, kus õmblejad oma töödest ja tegemistest räägiks. Neid on kohe küllaga seal ja nii nagu ikka, mõne jutt meeldib, mõni ei meeldi üldse. Üks aga, kes mulle kohe algusest peale sümpatiseeris, oli Whitney Luckenbill ja tema kanal TomKat Stitchery

Whitney räägib asjalikult, tema videosid on alati nii tore jälgida ja ma ikka leian midagi uut ja huvitavat sealt. Nüüd, aasta alguses, tuli ta koos ühe teise õmblejannaga välja Instagramis toimuva koosõmblemisega. Kui Instagrammi lüüa #thegreatmodulesewalong, näeb fotosid osavõtjatelt ja Whitney Luckenbilli profiili juurest ka reeglitega foto



Minu üks selle aasta plaanidest on oma õmblustööde planeerimisel jälgida, et õmmeldud rõivas mu ülejäänud rõivastega kokku sobiks ja seetõttu on #thegreatmodulesewalong tõeline pärl! Selle koosõmblemise eesmärgiks ongi luua kuuest rõivaesemest (1 pealisrõivas, 2 seelikut/paari pükse ja 3 särki, pluusi) komplekt, mida saaks omavahel kombineerida ja pea kõiki asju vahetada. Nii on tulemuseks terve rida riietuse komplekte (outfit).

Muidugi ma võtan osa!

Mida ma plaanin siis õmmelda? 

Pealisrõivas.
Ma usun, et selleks saab La Paz jakk Itch to Stitchilt. Mul on Minervast saadud (navy)sinine ponte roma kangas, mis tõenäoliselt bleiseriks väga hästi passib. Pealegi on see La Paz bleiser selline rõivaese, mis sobib nii viisakama komplekti kui ka igapäevasema komplekti juurde.



Seelik ja püksid
Seeliku lõike kohta ma ei oska praegu veel midagi kirjutada. Arvatavasti võtan oma Ottobre ajakirjad ette ja otsin ühe mõnusa sirge taskutega seeliku lõike välja ja õmblen selle. Kangas peaks siis olema midagi neutraalset - pean oma kangakappi tuulutama!
Püksteks tulevad Mountain View teksad, mis ma korra olen juba õmmelnud (varsti jõuavad blogisse ka) ja mis ma sinisest kangast uuesti õmblen.

Kolm särki või pluusi
Üks kolmest on kindel - mul on Itch to Stitch Kathryn pluusi ja kleidi lõige ja see on nii ilus! Selle peaks õmblema mingist ühevärvilisest kangast, et volditud kaelus välja paistaks.
Teisena tahaks õmmelda oma eelmise aasta särkidele (see ruudulise esiosaga) sarnase särgi. Mul on sinine ühevärviline  viskooskangas juba kapis ootamas.
Kolmanda kohta ma täpselt ei teagi - särkide lõikeid on nii palju ja kangaid on tõeliselt palju. Arvatavasti teen mõne sellise, mis siis esimesena pähe lööb ja mis ülejäänud rõivastega hästi kokku sobib.

See särk on siiani üks mu lemmikutest. Aeg talle seltsiline õmmelda!


Ma olen nüüd täitsa põnevil! Peaksin oma plaanid ja kanga ühele pildile kokku ka ehk sättima. Kui viitsin. Võibolla aga lähen hoopis õmblema, sest ega kangakuhjad iseenesest ei vähene ja praegusel hetkel olen jaanuaris ainult 50 cm kangast rohkem ära õmmelnud kui koju toonud. Sellest, kuidas ma arvestan juurde ostetud kangast ja ära õmmeldud kangast, kirjutan ka ehk lähipäevil juba täpsemalt. Palju häid ideid on peas!

Comments