Skip to main content

Oooo! Õmblusajakirjad ja ideed

This time my post is only in Estonian language. I'm sorry!  




Mulle meeldib väga plaane teha. Kraamin ikka oma kangavarud välja, tõstan hunniku ajakirju kokku ja siis lehitsen neid ja mõtlen, et mida ja millisest kangast. Mõnikord juhtub nii, et leian juba nagu peaaegu sobiva kanga ja lõike koosluse, aga midagi jääb puudu. Mis see midagi on, ma sõnadega välja öelda küll ei oska. Mõnikord on aga nii, et vaatan ajakirjas lõiget ja hetkega tean, millisest olemasolevast kangast ma seda õmblema hakkan. Kõike küll valmis õmmelda ei jõua, aga see ei sega üldse plaane tegemast ja unistamast.


 
Mulle väga meeldib selle jaki eest kaarjad hõlmad ja kinnitamiseks saaks kasvõi iga kord erinevat prossi kasutada.
 
Seekord oli mul hunnik uusi ajakirju, milles nii palju põnevaid ideid sees. Kui esimesel vaatamisel tundus, et see ei sobi ja teine ei sobi, siis teisel korral leidsin, et küll üks sobiks trennipluusiks, teine nägi eriti äge igapäevase pluusina välja ja nii edasi. Ajakirjade puhul hea asi - jätad aga lauale vedelema ja ega ei oska ka nii olla, et siis enam rohkem ei vaata. Minu hunnik on pärit sirvi.eu lehelt, sest nendelt on Eestis väga mugav ajakirju tellida. 

Mulle tundub, et on viimane aeg ühed püksid ka poisile õmmelda. Kangast jätkuks nii jaki kui pükste jaoks.


Kui ma poes enamasti Burdasid või Ottobre ajakirju vaatan, siis võtan kätte ainult ingliskeelsed ajakirjad. Kõik ülejäänud jäävad üldjuhul tähelepanuta, sest saksa keele oskus on mul vähene ja vene keelt õpin nüüd koos lapsega. Nende ajakirjade hulgas oli aga nii mõnigi saksakeelne ajakiri ja ma avastasin, et kui õmblusalaseid teadmisi juba on kogunenud, saab täitsa vabalt õmmeldud. Mõne sõna tõlgin Google Translate abiga saksa keelest inglise keelde ja kõik on selge. 
 
Ma plaanisin sellest kangast pikendatud õlaga pluusi tennise jaoks. See lõige natuke lühemate varrukate ja ehk veidi kinnisema dekolteega oleks täitsa sobilik.

Selle pluusi esiosa on väga huvitav! Kirjust kangast õmmeldes kaotab osa efekti, aga vist päris mustast ka teha ei taha. Eks näis!

 
Mõnes ajakirjas on alustavatele õmblejatele rohkete piltidega õpetused, mõnikord ühe või kahe lõike järgi täpne juhis õmblemiseks. Ma loen neid väga hea meelega, sest põhiliselt omal käel õmblemist õppinuna leian alati midagi uut enda jaoks. 
 
Nii äge seelik! Mul kindlasti on kangas ka sellise õmblemiseks, aga kus?


Mul on nüüd plaanis lähipäevil midagi nendest ideedest valmis õmmelda. Oskad sa pakkuda, milline täpsemalt? Hoia lähipäevil Kadristik FB lehel silm peal, siis näed, mis juhtuma hakkab :)

PS. Sirvi.eu-s on veel oktoobrikuu jooksul paljudel käsitööajakirjadel kolmeks kuuks tellides 15% soodustust. See kolm kuud oleks just paras aeg ajakirjaga tutvumiseks ja kui meeldib, saab hiljem juba pikema tellimuse vormistada.

Comments