Skip to main content

Mõistumäng lõppenud!

Mõistumäng sai eilse kuupäevaga läbi. Minu tänu kõigile, kes pead vaevasid ja ka neile, kes mängu paari minutiga läbi tegid (nagu näiteks mu väike venna, kellele mu "naljad" juba tuttavad on :D). 

Et aga need, kelle juhtmed kuskile kinni jäid, saaks ka rahus edasi liikuda, kirjutan siia ka vastused :)

Esimeseks küsimuseks oli milliseid rotte sööb inimene? Eks ikka sprotte. Võibolla kuskil pistetakse päris rotte ka, aga usun, et sellest ma rohkem teada ei taha...

Teiseks küsisin riisi kohta. Millist riisi ei sööda? Eks ikka Pariisi. :) Selle küsimuse vastuseks pakkus mu sõber (kellel ma pidin lausa kõrval istuma, et ta ikka mõistatuse läbi teeks...) sõna kriisi :D Siinkohal pidas ta silmas eelkõige vist Kreeka kriisi, endal tuli mõttesse kohe keskeakriis. Ju hakkan sinna ikka jõudma :D

Kolmandaks ma väga loodan, et tapeeti keegi "enam" ei söö (no mõnel kodus pisike pätt on tõenäoliselt söönud) ning neljandaks pole ma näinud ühtegi sukka/sokki kuduvat lumememme :) Ja õige lohkudega kübar on ikka sõrmkübar. Peakattena kasutatavad lohkus kübarad on tõenäoliselt kellegi tagumiku alt läbi käinud.

Need, kes kõik küsimused ära vastasid, said võimaluse osaleda loosimises. Nii tore oli lugeda teie kommentaare ja mul on hea meel, et sain teie päeva natuke nalja ja ajuragistamist tuua. Aitäh ka teile, kes te vastasite mängu kohta, kuigi loosimisest osa võtta ei tahtnud. Teie kõigi tagasiside andis julguse, et teine kord samuti midagi põnevat välja mõelda. :) Eks see ole elukutse viga - algklassi õpetajana proovisin ikka õppimist võimalikult põnevaks teha :)


Kuna mängu lõppedes oli mu poja juba sügavas unes, siis loosimine toimus kohe esimese asjana hommikul. Eks ikka sellepärast, et ma saaks kohe ideid koguma hakata ning kangaid otsima/valima. Kirjutasin kõikide osalejate nimed paberilipikutele ning puistasin lauale laiali. Palusin pojal fortuunaks :)

Et teada saada, kes võitis, lahenda see viimane mõistatus! ;)

Milline harakas ei lenda? 


Kelle nimed on? ;)

Palju õnne! Nüüdseks on mul juba mõtted olemas, kangad enam-vähem valitud :P Võtan e-maili või IT kaudu ühendust!


Aitäh kõikidele veelkord! Järgmise mänguni... ;)

Comments

Ennike said…
Sa teed kolm kotti!!!! Ära sa, kullake, endale liiga tee:) Ausõna! Kuigi ma ei saa jätta mainimata, et ma olen jube õnnes:D Aitäh Kaarlile!
Heily said…
Juhhuu!!! Lõpuks vedas ka mul loosiga ja veel niiiiiiiii hea loosiga!!!!! Suured tänud!!!!!!
Merrukas said…
niiiiiiiii äge!!! mul vedas :) aitähaitähaitäh!!!!

supertubli oled
Krissu said…
Palju õnne neile õnnelikele, kes võitsid! ;P Ja edu Sulle õmblemisel Kadri! Tõesti oli lahe...ja vahva oleks küll, kui selliseid krutskeid veel siia üles paned..;P
Ma muide selle harakaga jäin ikka mõtlema..proovisin igasugu asju kähku peast läbi...--siis mõtlesin, no ju mul raskem, mul võõrkeele keskkond kogu aeg juba mitu aastat..aga just siis tuli ka see õige vastus!!! ;P
Kalli;P