Skip to main content

Nokaga mütsike

Pojale valmis üks järjekordne müts. Ikka heegeldatud. Seisis mul poolikuna tükk aega laual, täna hommikul võtsin kätte ja lõpetasin ära. Käisime juba küla peal kiitust ka saamas :) 

Emme pildistas, poja jäi palja peaga.

Materjaliks sama, mis eelmisegi mütsi puhul, ainult värvid teised. Heegelnõel nr 3. Mütsi muster pärit siit (kuid pisikeste muudatustega, muidu oleks liiga lai tulnud). Noka õpetus algselt siit, kuid selle mütsi puhul ei võtnud õpetust ettegi, tegin lihtsalt mälu järgi. Kui eelmisel sai kasutatud noka jaoks kahekordselt lõnga, siis selle nokatsi puhul otsustasin pehmema noka kasuks ja tegin ühekordselt.

Auto pärast võib külla ka minna :P

Vaadates aga Katariina blogis imelisi heegeldatud mütse ja tema koostatud põhjalikke juhendeid, tekib tahtmine veel paar mütsikest heegeldada :P

Ilma rongita pole ikka "õige" asi :D

Rong pärit Rocca Al Mare keskuse Lianni poest. Kui mina sain endale hunniku lõngasid, pidi poja saama peotäie ronge (kutsudest rääkimata...). 


****

Seelik on valmis õmmeldud, selga proovitud ja maha laidetud :D Ehk varsti näitan kah...

***

Natuke Bloggeri juttu ka siia lõppu. Nimelt viimasel ajal on mul teiste blogidesse kommentaare jättes pidev sõda nende kasti sees tähtede kirjutamisega. No lihtsalt ei suuda aru saada, mis tähed seal parasjagu on. Seda silmas pidades võtsin enda blogil word verificationi maha (nüüdseks juba paar kuud tagasi vist) ja mul pole tulnud mitte ühtegi spämmi kommentaari. Loodan, et teil, armsad külastajad, on siin mugav oma arvamust jätta :) Ja kes julgeb, võib ka oma blogis selle ära muuta! 

Nii tore on teie hulgas olla :)

PS. Olen proovinud järjest kõiki huvitavaid käsitööblogisid ka enda Bloglisti lisada. Täna aga avastasin, et isegi Triine (IT-s) blogi pole sinna jõudnud. Seega kui Su käsitöötegemiste blogi on Bloggeri või WordPressi (või mõnes muu sarnases) keskkonnas, siis anna mulle julgelt teada! :) Mulle väga meeldib kui näen järjest uuendused ära - eks ma ise olengi enda blogi suurim külastaja :D

Kallid!

Comments

Krissu said…
Nii tubli oled Kata! ;o) Kaunis töö! ;o)
Diana Tammann said…
Väga ilus ja mõnusates merevärvides müts. :)
Ja anonüümstest kommeterijatest... mul blogil ei ole ka seda koodi pandud. Seadetes on , et hilisemad kui 30 päeva kommentaarid vajavad kinnitamist. Olen nimelt tähele pannud, et anonümid armastavad hiliseid postitusi või siis postitusu kus on väga palju kommentaare. Näiteks kui on kuskil mingi koostegemine...
Kadri Kivistik said…
Ma tänan Diana ja Kristiina! :) Ja eks ma hoian ikka silma peal kommentaaride osas, õnneks Bloggeris see nii lihtsaks tehtud :)