Skip to main content

Punane seelikuke lilledega :)


Sõpru tuleb ikka hädas aidata. Isegi kui parasjagu on "hädaks" see, et shoppama ei viitsita minna, kuid esinemiseks on vaja punast seelikut. Aitasingi :) Kõigepealt viisin sõbra poodi, ostsime punase riide. Võtsin sõbra pealt ümbermõõdud ja pikkusmõõdud ning õmblesin. Pingutasin hoolega kummi samuti... 



Esimesel selgaproovimisel oleks kingalusikat vaja olnud. Kumm oli liialt pingul :) Seeliku tegumood kiideti heaks ja mina tõttasin koju tagasi, et pisivead parandada. Teine proov oli väga kiire - seelik selga, tiir peegli ees ja esinema! Sõber saigi tantsitud :)



Järgneval päeval tegin kiirelt pildid. Päev oli nii võrratu, et pidin lilli ka lisaks pildistama. Minu kõige lemmikum aastaaeg on kohe-kohe käes...

Lilleke! ;)

Aitäh, mu kallile sõbrale! :) Muide - kas järgmiseks tuleb kleit? ;)

Tehniline pool:
* Materjaliks puuvillane trikotaaž (sama riie, mis mu kleidi puhulgi).
* Teostus ise, lõige ise, idee ise.
* Värvlis 3 laia kummipaela kanalites. Õmmeldud tavamasinal (ja igatsus overloki järgi aina kasvab...)

***

PS. Mulle ei meeldi väga eestikeelne sõna sõbranna. Sõber on sõber mitte sõbranna ;)

***

PPS. Kes pole veel mõistatusemängust osa võtnud, siis võta ikka! ;) Kui esimese küsimuse ära lahendad, siis ülejäänud tuleb ludinal! 3 päeva on veel aega!


Lõhna tunned? Mina tunnen, sest poja tõi mulle paar sirelioksa tuppa :P


Comments

Ennike said…
Ma peaksin andma sulle oma mõõdud:P Mulle sobiks selline seelik küll:)
Ennike said…
Ja PS. Mul ei ole ka sõbrannasid...mitte ühtegi. Ikka sõbrad on:)
Kadri Kivistik said…
Ennike! Aitäh :P Võid Skypes nuiama hakata :D Ma ostsin veel ja veel kangast - paar ideed on mõttes :P Tundub, et tuleb seeliku-kleidi suvi :D