Skip to main content

Lapiteki ruudud

Võtsin esimest korda osa ühistegemisest - lapiteki heegeldamine aasta isale. Täpselt minule omaselt hakkasin heegeldama suhteliselt viimasel minutil, siis harutasin ja heegeldasin uuesti. Hea, et ma lõnga olin kohe 2 tokki ostnud, muidu poleks välja tulnudki.

Valmis nad nüüd sain ja ära viisin ka - täpselt õigeaegselt. Täpselt mõõtu heegeldamine on ikka raske - üks ruutudest jäi venitades suhteliselt lõdvalt, teist tuli aga hoopis rohkem venitada. Teist heegeldades veel mõtlesin, et äkki oleksin pidanud sama mustrit tegema, mis eelmiselgi. Igal juhul ma väga loodan, et need kaks ruudukest ka suurde tekki mahuvad ja sobivad :)

/Ja olen tõeliselt kade pisihaldja peale, sest temal tuli niivõrd äge idee, kuidas pisikestest ringidest ruut kokku heegeldada.../


Muudatus: Tundub, et ma olen lihtsalt pildistamises osav ja mitte heegeldamises. Kahjuks minu ruudud suurde tekki ei sobi. Egas midagi, tuleb oma oskusi täiendada enne kui uuesti osaleda tahan. Tore, et paljud tegid 3 ruutu, vähemalt ei jää suur tekk tegemata :)

Comments

Drex said…
Ilusad tekitükid. Ja ma kadestan ka Pisihaldja ringikestest tehtud kandilist tükikest