Skip to main content

Roheline merevaht

... nii pidid need sokid välja nägema mu mehe arvates. Alguse sai asi sellest, et ma tahtsin kangesti kohe sokke kududa. Teades, et see kudumine ikka päris keeruline, siis otsisin kõige täpsema juhise ja suuruse, mis mu pojale sobib, ning leidsin isetegija.net lehelt pitsilised sokid.  Siinkohal suured tänud MariMarikesele, kes selle sinna lisanud on.

Sokid valmisid mõne päevaga (järjest kududa ju ei saa - pojaga ju vaja tegeleda) ja ise olen rahul (arvestades, et need on päris esimesed sokid, mis olen iseenda mõistusega valmis kudunud). Oleks ju võinud teha ühevärvilisest lõngast, aga tahtsin just seda rohelist.

Vardad siis 3 mm, lõngaks Novita Nalle kukkaketo (kielo). 


Eileõhtune suur tegu oli aga sibulate marineerimine. Südaööks oli poolteist kilo sibulaid puhastatud, seibitatud, marineeritud ja purki pandud (alustada sain alles peale poja magama jäämist). Proovitud sibulad maitsesid head, talvepoole saab maitsta, kas seismisega need ka paremaks läinud. :)


10 purgi taga paistavad kurgid, mis täna soolamisele lähevad. Tehtud on juba kabatšokimoos ja ploomimoos ootab järge :)

Comments