Skip to main content

Mänguasjade lummuses

Olen juba mitu nädalat tegelenud heegeldamisega. Täiendan oma oskusi amigurumi tegelaste heegeldamisel. Alguse sai see kõik siis kui Amazonist raamatuid tellides amigurumi raamatud ette jäid. Sai neid tükki 4 ka endale ahnitsetud. Nüüdseks esimesest raamatust 3 tegelast valmis, neljas pooleli ja 21 tk veel oma järge ootamas :) Mida rohkem ma heegeldan, seda rohkem mulle meeldib. Eriti põnev osa on kehaosade kokkuõmblemine - ärevus on suur ja tahaks muudkui valmis tegelast näha. Silmade-suu-nina tikkimine on omaette meeldiv tegevus - saab loomale just tema ilme anda.


Üks asi ainult pahandab. Esimese raamatu õpetused ja näidispildid ei lähe omavahel üldse kokku (välja arvatud lepatriinu kohta, aga kui palju see lepatriinu siis erineda saab...). Kaks koera, kelle olen valmistanud, ei sarnane pea üldse õpetuse juuresoleva pildikoeraga. Olles optimist, rõõmustan jällegi selle üle, et ei tea, kes nüüd välja tuleb (vähemalt nii kaua, kuni koera õpetuse järgi ikka koera saan). 

Siin siis esimene kutsa ja võrdlus ka pildil kujutatuga (kui keegi tahab ka proovida kas saab samasuguse koera nagu pildil, siis võin õpetuse saata).




Teisena valmis kollane kutsa, keda heegeldades ümisesin endamisi laulurida Hüvasti, kollane koer... Edasi ma ei oska :D


Hetkel viimasena valmis Triinu - Lepatriinu. Armas pisi-pisi...


Comments