Skip to main content

Võimatu on olla masenduses...

... kui sul on õhupall! (Karupoeg Puhh) Minul on ka nüüd õhupall. Või õigemini mitu. Masendus läks ka üle kui kleidi lõpuks selga sain. 

Alguse sai kleiditegu reisimõtetest. Eelmine suvi oli sarnane kleit plaanitud valmis õmmelda, aga kuidagi ei jõudnud tegudeni. Nüüd aga oli kindel tähtaeg seatud ja motivatsioon kõrge. Haarasingi tüki lina-puuvillasegu kangast ja asusin õmblema. Kleidi ülemine osa valmis tänu kumminiidile, mille kerisin kergelt pingutades alumisele poolile. Õmblused tegin umbes 1-sentimeetriste vahedega. 



Lõige sai võetud Ottobre Woman kevad/suvi 2011 ajakirjast. Valisin ilusti enda rinnaümbermõõdule sobiva, kangaks sai ka soovitatu. Miskipärast aga kokkuõmmeldud kleit lausa kukkus seljast ära. Hakkasin muudkui külgedelt sisse võtma ja lõpptulemusena sai mõlemat küljeõmblust lausa 10 cm jagu koomale tõmmatud. Järeldus - enne riidetüki väljalõikamist tasub ka lõige üle mõõta :)

Roosilisi õhupalle kohe mitu :)

Kleit on mõnusalt õhku läbilaskev ja ideaalne suvel palavaga kodus/rannas peale tõmmata, et vähe viisakam välja näha. Ainult õlapaelad pean külge õmblema, vastasel juhul kipub kleit pidevalt alla vajuma. Õhupalli aplikatsioonid ja tikitud nöörid tulid ise. Lihtsalt. Alles hiljem meenus Puhhi tarkusetera :)



Nüüd aga lõikuma-lapitama-õmblema! :) Plaanis selleks suveks endale veel paar riideeset õmmelda, samuti vaja lõpetada juba mitu pooleli olevat lapitekki. Miljon huvitavat ideed aga ainult üks mina... ja nii vähe aega...

Päikest!

Comments

Krissu said…
Oi kui ilus kleit!! Ja kuumal suvepäeval täiesti asendamatu..linane ja mõnus..:)

Kallid Sulle! ;o)
Helen said…
Armas kleit. Tubli inimene oled, virk ja usin. Minul veel ei ole õhupalli ja seega ei ole ma ka masendusest üle saanud, aga ma tunnen juba huvi teiste tegemiste vastu ja kirjutan kommentaarigi - tundub, et mul on lootust... :}
Ennike said…
Mina olen õmb lemises täis koba. Kui ükskord Õmblemistehnoloogia valid, siis võib õppejõu käes küsida, kes on maailma koba?:D Aga sina oled tubli ja väga ilusa kleidiga hakkama saanud. 5+
Kadri Kivistik said…
Aitäh kallid Ennike ja Kristiina! :) Ja Ennike - ma ei usu, et sa saaksid nii koba olla. Õmblemine pole üldse nii raske, sest isegi mina saan sellega hakkama :D

Aitäh Helen! Ma saadan Sulle mõttes õhupalli! Ja palju mõnusat kevadist päikest, mis tuju kohe paremaks teeb! :)

Kallistused!