Skip to main content

Ja võitjad on...

Täna, neli aastat tagasi, tegin ma oma esimese sissekande siia blogisse. Mul oli peal tõsine haraklus (no kuidas muidu kutsuda seda, et ma ahnitsesin endale kokku miljoneid helkivaid pärleid) ja ma olin avastanud nii Isetegija foorumi kui ka hunnikutes erinevaid internetilehti, kust ideid ammutasin. Mu oskused ... hmm ... olid olematud :) Aga edevus nii suur, et vaja näidata. 

Praeguseks on haraklus kangastele üle läinud. Pärleid müüsin hunnikus maha, lõngade müümisega teen varsti algust. Nagunii kudumine läheb teosammul ja kangastele ruumi vaja :) Mu õmblusoskused on teinud läbi suure arengu (varem ma ei osanud õmmelda. ÜLDSE. Nüüd natuke oskan :)) ja mul laual seisab nii tavamasin kui overlokk (neli a tagasi ma ei teadnud, et selline masin üldse olemaski on). Mind on haaranud lapitehnika vaimustus ja üha enam leian ma end ka riideid õmblemast. Isegi mu abikaasa on paari eseme kohta öelnud, et nagu poest ostetud :) 

Täna, neli aastat tagasi, ei uskunud ma üldse, et minust selline käsitööarmastaja saab. Aga sai. Ja ma olen selle üle ääretult õnnelik. Just seetõttu ma tahan teiega oma õnne jagada. Neli on ilus number ju :) 

Loosimise jaoks jagasin soovid kahte - kotid ja rätikud. Nagu ma lubasin, et loosin kindlasti välja ühe rätiku ja ühe koti. Iga tubli osaleja sai omale paberilipiku, kus peal olid tema soovid. Rätikute hunnikust valisin kohe ühe nime ja otsustasin, et kui seal on mitu erinevat soovi kirjas, siis valin nendest esimese. Seal oli mõnusalt suvine soov - D3 maasikas ;)

Kotisoovi hunnikust võtsin välja lipiku ja otsustasin, et kui on, siis keskmine valik, kui ei, siis viimane. Esimese inimese keskmiseks valikuks oli B2 meri. Vaatasin neid kahte ja mõtlesin - blogi saab neljaseks. Miks ma ainult kaks asja välja loosin? Ma olen ju võimeline rohkemaks :) Seega kotisoovide hunnikust võtsin veel kaks lipikut - A3 talvega ja viimase lipiku puhul sai otsustavaks esimene C2 lavendel.

Oli neist mõni sinu soov? ;)

Ma lähen soove täitma nüüd ;)
Palju õnne õnnelikele! Ja kõikidele suur-suur aitäh, et olete läbi nelja aasta mind toetanud, mulle sõnadega pai teinud ja lihtsalt piilumas käinud!

See siin oli mu 200-s postitus. Nüüd järgmised kümme on kohe kindlasti täidetud minu tehtud käsitööga, muud juttu ajan käsitöö kõrvale :)

Suured kallistused kõigile!

Comments

Heily said…
Juhuuuuuu!!!! Päev sai kohe hulga uhkemaks, aitäh!!!!
Triin said…
Oi, oi, ma ei suuda oma õnne uskuda :) Ma pole ammu üheski loosis miskit võitnud ja nüüd kohe nii armas üllatus! Aitäh Kadri!
Anonymous said…
Jeberijeee :) minu soov on ka võidulistis, aitäh ja kniks !
Pisilind
JEEEEEEE!!!!!! Ma võitsin! MA VÕITSIN!!!! Aitäh sulle, kulla Kadrikene!

PS Ja see B2 Meri oligi mu kõige esimene eelistus ;)