Skip to main content

Jänkuga beebitekk ja ootamatu laadapäeva lõpp

Juba varakevadel telliti minu käest jänku(de)ga beebitekk. Jänestega kanga puudumisel tuli mul ise jänes teki peale leiutada. Suure õmblemise tulemusel valmis hoopiski 2 tekki, millest üks läks pisikesele põnnile, kes augustikuus siia ilma saabus. Tekki üle andes ununes mul pildistamine täiesti ja nüüd loodan ainult sellele, et noorte vanemate poolt tehtud fotod üks hetk minuni jõuavad :)

Teine tekk tuli minuga Vanamõisa laadale kaasa. Terve päev otsa ootas oma uut omanikku ja õhtul tuli nukralt mu kaenla all autosse kaasa. Asju tassides aga sai mul nahk higiseks ja uuele lastile järgi minnes peatusin kaljamüüja juures, et natuke kosutust saada. Rääkisin oma kurba saatust ja lugesin viimaseid sente kokku. Kuigi müüja kangesti tahtis mulle kahte pudelit müüa, polnud mul tol hetkel piisavalt sularaha. Kaljapudeliga platsile tagasi jalutades hüüdis too kaupmees mulle veel järgi, et toogu ma ikka tekk näha... Tekk uuesti autost välja (koos teise rohelise tekiga) ja viisin siis kaljakaupmehele näha. Soovitasin just seda jänkuga tekki, sest sel sees puuvillane vooder. Sama raha eest nagu rohkem kaupa ;)

Aplitseeritud jänku. Silmad-ninanöps pärliniitidega peale tikitud.

Peaaegu täissuuruses. Pildistatud laadal teiste tekkide peal.

Meil läks kaubaks :) Mu laadapäev sai väga omanäolise ja rõõmsa lõpu! Aitäh kaljakaupmehele! Ma loodan, et Su naiseotsingud sujuvad kenasti ;) Tekk ju olemas, asi nüüd siis see titt ka valmis teha!

Nimesiltidest räägin mõni järgmine kord pikemalt :)

Nagu öeldud, tekil puuvillane vooder. Kangad puuvillased, jänku fliisist. Äär kanditud ja kant teiselt poolt käsitsi kinnitatud. 

PS. Martaberta, Triin, Heily ja Pisilind! Palun saatke mulle oma postiaadress või vajalik info Smartposti jaoks..... :) Mul mõtted juba töös, kohe kui üks tekk valmis saab, lähevad teie soovid tegemisele! :)

Comments

This comment has been removed by a blog administrator.
AmiCrafter. said…
Kift tekk ja kift kaljamees juttude järgi!
Kadri Kivistik said…
Aitäh AmiCrafter!

Martaberta- kirjutasin numbri üles ja igaks juhuks kustutasin siit ära. Mine tea, kes leiab ja tülitama hakkab (nt tel teel Šveitsi kvaliteetpesu müüjad :D). Aga võtan sinuga kohe ühendust kui kott valmis! Aitäh heade sõnade eest ;)
Triine said…
Nii rõõmus-armas tekk on!
Lossipreili said…
Ülimalt lahedad kangad on sellel jänkutekil. Väga-väga ilus!
Malle said…
Väga ilus-armas ja rõõmus tekike vahva jänkuga! :)
Anneli T said…
Armas tekk ja armas laadajutt. Kahju, et ma ise seekord Vanamõisa vaatama ei jõudnud.