Skip to main content

Mesimummudega beebitekk

Mesimummudega beebitekk valmis kohe kahe jänkuteki järel. Muidu oleks liiga jäneseliseks kätte ära läinud ja seega lõin hooga kohe käärid mõnusalt kollasesse mesimummu kangasse.

Samuti oli mul suur tahtmine proovida nö lapiorigamit. Voltimine triikraua abil ja paberi asemel kangas. Selline töö sobib palju-palju paremini kui paberitööd :) Muidugi päevasel ajal katuseakna all päikeselaigus triikimine polnud just meelakkumine. 20 tk tuli "tuulikutiibasid" triikida. Ja aur kõrvetas näppe...

Kangaorigami alged :)


Tekk tuli minu meelest tõeliselt nunnu. Selline, mis sobib nii poisile kui tüdrukule ja peaks olema pisike päikesekiir igas päevas :) Sooja suve meenutab ka. 

Päikeselaikudes

Teki vahel seekord mahuline vatiin. ÕV jällegi 1 cm (mulle nii meeldib sellise õmblusvaruga kavandeid arvutada). Kangad kõik puuvillased. Teki suurus 95x95 cm kandis (sest kui venitada annab 1x1m välja ka :D).

Tekk on täiesti saadaval! ;)

Nimesiltidest jällegi järgmine kord :)

Peale selle üks ilmatu uudis veel: mind leiab nüüd Facebook'ist! Ma ise ka ei uskunud, aga Kadristik lehte ju muidu poleks saanud teha... Seega ma ootan kõiki fännama ;)

Comments

Diana Tammann said…
Armas tekk. :) Päikesekiir igasse päeva. :)
Triin said…
Sul on valminud tõeliselt kaunid tekid! Eelmine, jänkuga tekk oli samuti üliarmas! Jõudu põnevate ideede elluviimiseks!
PS. Loodan, et minu kiri jõudis Sulle ka kenasti kohale :)
On suur oskus panna oma loomingusse selline laeng, et vaatajal on suus lausa meemaitse. Mul on. Äge tekk!