Skip to main content

Punane särk ja reisivärk

Viimasel ajal on käsitööd kuidagi vähe siin blogis olnud. Loosimised, mõistumängud on oma aja ära võtnud. Eelmine nädal võttis oma aja ära aga reisimine. Sai küll hoolega rätikutoorikuid ja lõngu kaasa pakitud, aga ega telgi üles panemise ja priimuse peal söögitegemise kõrvalt palju enam aega ei jäänud. Pealegi laternavalgel telgis polnud mugav :D 

Enne reisile minekut tekkis mul juba tavapärane rahutus - lähen nii ilusatesse kohtadesse ja mul nagu polegi põhjust pilti teha... Haarasin kätte Ottobre kevad/suvi 2/2011 numbri ja valisin välja poolpikkade varrukatega pluusi lõike. 

Lõige nr 16.
Materjaliks valisin polüester/elastaan trikotaaži ja lasin masinal kiirelt käia. Viimased õmblused tegin 2 tundi enne ärasõitu. Mulle meeldib selle pluusi puhul asjaolu, et eespool on kahekordsest materjalist ja kaelaaugu õmblemine käib väga kiirelt.

Fjordide taustal pilti ei saanud - sinna paistis päike :)

Selja tagant ka pildike
Kes aga Lõuna-Norrasse satub, siis mina soovitan Kristiansandi loomaaeda/lõbustusparki (eriti just 3-aastasega reisides!), Oslo tehnikamuuseumi (tõeline meeltevallutaja on keldrikorrus väga suure hulga hands-on asjadega - ehk saab näppida, torkida, katsetada jnejne). Rootsimaal Arvikas on super äge vanade autode muuseum, kuhu saab sisse odava raha eest ja mille ekspositsioon on igale autofännile huvitav :) Stockholmi tehnikamuuseum jääb kahjuks alla nii Helsingi Heurekale kui Oslo omale.

Stockholmis oli mul aga kõvasti närvikõdi :) Vaba aega anti 1.5 tundi ja sellega jooksul soovisin ise ära käia ühes kangapoes. Valisin välja Ohlsssonsi Sveavägenil (sest see asus mu lõpp-punktile kõige lähemal). Kel soovi sinna autoga minna - ärge parem minge! :D Teetööd+linna aeglane liiklus röövisid enamiku mu ajast, lähimas parkimismajas viiel maa-alusel korrusel orienteerumine In ja Ut suundadel teise suurema osa ajast. Kahe ploki jooksujalu läbimine paduvihmas võttis ka oma osa ja u 7 minutit jäi reaalse poesoleku ja kangauudistamise jaoks.

Pood ise oli äge. Maapealsel korrusel enamasti sisustuskangad, keldrikorrusel aga rõivakangad. Väga suur valik oli lastele mõeldud trikotaažkangaid. Mina aga sain endale viskoosi-elastaani-puuvillase valge trikotaažitüki (meetrihind 49 SEK ehk u 5.67€) ja musta sädeleva kangajupi (polüester-elastaan, meetrihind 98 SEK ehk 11.34€). Valge kangas oli allahinnatud, tavahind oli vist 99 SEK/m. Ilusaid kangaid oli rohkem kui küll, aga mu 7-st minutist oli ammu saanud 13 ja kauem enam poes olla ei saanud. Parkimise hind üüratus parkimismajas tuli aga 87 SEK (mu suu vajus lahti kui seda hinda pärast nägin...). Seega autoga sinna uuesti ei lähe, jalgsi aga küll! :)

Ohlssons. Sveavägenil. Kõige kallim 17 minutit parkimist mu elus :D
Järgmine kord reisile minnes teen eeltöö varakult :) Ehk siis otsin varakult välja kangapoed linnades, mis võivad ette jääda. Seekord jäi asi liiga viimasele minutile. Kuid vähemalt Stockholmi kesklinna (või siis shopping-rajooni) hindadest sain maigu suhu :)

PS. Kes pole veel mõistatusi ära lahendanud, siis minge tehke ikka proovi ;) Ei saa ju olla nii, et tuleb vähem sooviavaldajaid kui eelmine aasta!

Comments

Elina K said…
Reisida on tore! Eriti veel siis, kui sihiks on kaunid kohad ja reisimine on puhkus!
Ilusat suve jätku!