Skip to main content

Lapitekk "Uskumatu virsik ehk päike põrandal"

Uskumatu virsik sai alguse mulle saadetud kirjast, milles sooviti tellida sarnast tekki, nagu ma oma pojale tegin. Mul oli hea meel uue tellimuse üle. Tekk on mu enda kavandi järgi ja teist korda sarnast tekki teha on tõeliselt tore, sest oskad ennetada esimesel korral tekkinud muresid. Arvasin küll, et me ei saa hinnas kokkuleppele, sest paar korda on tahetud tellida puuvillase voodriga tekki aga ei ole nõus oldud selle eest raha maksma ja asi on katki jäänud... aga seekord läks kõik nii sujuvalt ja mul oli tõeliselt hea meel, et armas tekitellija teadis täpselt, mida ta soovib. Mulle väga meeldib nii koostööd teha! :)

Algus. Tekk võtab ilmet :)

Tekk pidi tulema kollastes-rohelistes-oranžides toonides. Leidsin enda kapist virsikukarva kanga otsustasin vaheraamid just sellest teha. See polnud ei karjuv oranž ega liiga tuim kollane. Rohelised, kollased ja kirjud kangad annavad mõnusalt värvi ja särtsu juurde. 

Kolm kihti ühendatud. Jäänud teppimine ja ümberpööramise ava kinniõmblemine

Teki sisuks sai 100% puuvillane vatiin, mis teeb teki mõnusalt raskeks. Samuti on puuvillast vatiini mõnus teppida. Mulle meeldis tekki silitada, kui kihid olid ühendatud. Kuidagi looduslik tunne hõljus üle minu :)

Erinevad lõbusad kangad triibustikuks.

Nimi sai ka peale. Konkursi ajaks udustasin selle koha ära :)

Teadsin, et tahan selle teki puhul ääred teha teistmoodi kui poja tekki õmmeldes. Õmblemine sattus täpselt sellele ajale, kui teistes titetekkides katsetasin nö 3D tehnikaid - ehk volditud kangaid, mis mõnest äärest lahti. Voltisin ja triikisin kolmnurgad valmis ja õmblesin need ääreribade vahele. Minu meelest tekitavad kolmnurgad lõbusa mulje tekile.

Lehvivad kolmnurgad äärtes

Kolmnurki jätkus igasse külge


Uskumatu virsik sai oma nime oma oleku pärast. Virsikukarva kangast välja valides olin kindel, et see jääb roheliste-kollaste kangaste varju. Virsik aga jääb virsikuks :) Sealt ka nimi - uskumatu virsik. Ja et kahte tekki kõrvuti pildistades üks nendest oli nagu roheline aas ja teine nagu päike põrandal, siis sealt nime teine pool...

Kollane päike ja roheline aas kõrvuti :)

Pildistamas sai käidud Jannseni poe ligidal. Seal mänguväljakute juures metsatukas on äge lagunenud aed :P

Seekord oli mul piisavalt aega, et tekist ilusad pildid teha. Päev oli nii armsalt päikeseline. Teadsin, et ühe meie külastatava mänguväljaku ligidal on mõnus poollagunenud aiajupp ja seal saigi kaitsva aluslina peal pildid tehtud. 

Teppimismuster

Nagu kõik kindlasti teavad, siis esitasin teki IT-s Lapitekikonkursile lastetekkide osasse. Täna Isetegija sünnipäeval teadvustati konkursi võidutekid. Lastetekkide osas saavutas Uskumatu virsik I koha. Mul on ääretult hea meel ja seda emotsiooni endas kandes ma selle postituse siia kirjutasingi :) Aitäh kõikidele, kes "virsikule" oma poolehoidu avaldasid!

Aitäh fotograafile! :)

Teeksin küll tekist ja diplomist pildi, aga tekk on ehk nüüdseks jõudnud oma uue omanikuni Eestist suhteliselt kaugel maal. Loodan, et tellija on sama rõõmus kui mina olen! Loodan, et tekk pakub palju päikest ja rõõmu! 


Rõõmu allikas!


Comments

Lossipreili said…
Ilus tekk, palju õnne võidu puhul! Mul on kahju, et ma sünnipäevale ei jõudnud...
Anonymous said…
Õnnesoovid, õnnesoovid! See oli minu lemmik nende tekkide seas:) Oled väga tubli tegija, ka Sinu muud tööd on igati silmapaistvad! Lumeroosi setegijast

Malle said…
Palju õnne! Väga ilus rõõmus tekk!
Helen said…
Palju õnne! Tekk on ilus ja nimi on lõbus. Need volditud kolmnurgad meeldivad eriti.
Elina K said…
See tekk on tõesti päikeseline ja "rahuloleva naeratuse värvi"!
Õnnesoov konkursivõidu puhul ka minu poolt!
Taive said…
Palju õnne! Tekk on väga armas!
Väike photoshopp ja tekk ja diplom saavadki kokku ;).
Ennike said…
Palju õnne! Oled seda võitu sajaga väärt!