Skip to main content

Üks trikotaažpluus

Inimese elus on ikka nii erinevaid perioode. Mõnda aega tagasi oli kogu aeg suur tahtmine blogis postitada aga näidata polnud miskit. Üritasin ikka kõik asjad hästi kähku valmis saada, et pildistada ja kohe oma ajaraamatusse kirja panna. Näitamissoov oli suurem tegemissoovist. Viimased kuud on möödunud aga tegutsedes. Blogisse ju postitusi teen, aga ikka on pildistamata kaheksa rätikut, näitamata on pikkade varrukatega trikotaažpluus, tekirõugust tahtsin kirjutada (ja pilte näidata, sest selle ehitasin täitsa ise), nimesiltidest jne... Ah jaa - lõustaraamatust ja sellest, et ma tõesti pole peast soojaks läinud (ja tegelikult tunnen end päris hästi) tahtsin ka kirjutada :)

Tänase postitusega saan nimekirja lühendada. Trikotaažpluusi õmblesin samaaegselt lühikeste varrukatega variandiga, kuid miskipärast jäi just sellel alumine äär lõpetamata. Siis tuli elamisse mu Mann ja tõmbasin talle pluusi selga. Nii seisis püksata, kuid pluusis Mann mul toanurgas :) Kuniks ma lõpuks selle hirmutavalt raske allääre ära õmblesin viie minutiga.

Materjaliks polüester- (natuke elastaani ka) kangas, kõik õmblused overlokil. No ei saa ma oma tavamasinale trikotaažiga läheneda. Õmblused tavamasinal kas lokivad, kisuvad kiiva või ei jää üldse venivad. Harjutama peab! :)



Järgmine teema: Facebook. Mind tükk aega polnud seal, kuid ma liitusin, et enda töid reklaamida. Kaks titetekki ootavad minu juures oma uut omanikku, seitse rätikut ootavad, et saaks kaunistama kellegi lauda või ahjuesist, järelikult tuli miskit ette võtta. Algselt mõtlesin, et jätan enda konto selliseks, kuhu peale sõprade-sugulaste kedagi ei lisa. Aga kuskohast jookseb piir? Kas mõni inimene, keda ma juba aastaid tean ja kelle töödest vaimustun (ja kes ka minu blogi jälgib) on sõber või mitte? Kui lisan ühe toreda käsitöötegija enda sõbralisti, siis kas teine äkki ei pahanda, et ma teda ei lisa (sest nii mõnega suhtlen ka arvutiväliselt, teisega samas ainult läbi arvuti). No igasugu mõtteid käis peast läbi... Lahendus oli lihtne - lisan oma sõbralisti ka need inimesed, keda arvutivahendusel tean, sest tegelikult on meil väga palju ühist :) Boonuseks saan ju oma Kadristik lehele ka rohkem fänne (ja ehk tänu sellele saan lõpuks ka asjad müüdud :)).

/Naljakad mured mul... /

Ja ma luban pühalikult, et järgmine kord kirjutan nimesiltidest. Ja rätikutest :)



Comments