Skip to main content

Lavendlilised tarvikukotid

Teine loosivõit saab ka nüüd kirja. Kolmas on kuskil Post24 käes. Neljas andis kahjuks värvi ja läheb ümbertegemisele - vabandust Triin, et nõnda kaua ootama pead! Punane pani valge kanga peale plehku ja nüüd on kõik laiguline roosa :( 

Roosa pealt aga nüüd kiirelt hoopis lilla värvi peale. Nimelt Pisilinnu soov oli lavendlitooni keskmise suurega tarvikukott. Mul oli üks pisike tükk mahedat helelillat kangast ja hakkasin sellest hooga õmblema. Teppisin, õmblesin kaunistuseks paelad, panin lilla luku... Õmblesin nurgad, et kott saaks põhja. Vaatasin tulemust, mõtlesin, arutlesin abikaasaga. Jõudsime ühele nõule, et see pole mitte keskmise suurusega ja kuna nurgad hoidsid viltu, ei näinud see ka kõige parem välja. 

See väike variant vildakate nurkadega jääb mulle.

Teine katse - suurem kangatükk (roosa-helelilla-valgekirju), peale jällegi paelasid ja pitsi. Natuke helmeid ka... Õmbluskäik sai eelmise kotiga ilusti selgeks ja teisel katsel töö lausa lendas käes!

Väike ja keskmine.

Lavendli taimed on minu jaoks tundunud alati ülimalt naiselikud, õrnad ja samas vägagi tugevad. Lavendliõitel pole nagu kindlat värvi, vaid varieerub mahedast helelillast päris sellise tumeda lillani välja. Kui ma kunagi Austraalias lavendlit kasvatavat farmi külastasin, jäi tugev emotsioon just lilla ja roosa värvi erinevatest toonidest. Samuti sellest, kuidas üks taim saab olla nii tugev ja samas nii õrn... Seega kotte õmmeldes proovisingi paelte abil neid erinevaid värve edasi anda. Pärlite, pitsi ja samas tugevate läikivate paelte abil sain sümboliseerida õrnust ja tugevust.

Korralik nurk :)

Nimesilt sai ka sisse :)
Nimesiltidest ka. Tellisin need ühelt Rootsi firmalt. Eestis ju tehakse ka neid (nii trükituna kui ka koemustrisse kootuna), kuid ühe Eesti firmaga suheldes jäi mul lõpuks tunne, et ma pean ise need paela jaoks sobivasse suurusesse kujundama, paela ostma, trükiplaadi välja saagima metallist, paelale trükkima, tükkideks lõikama ja nendele hunniku raha andma (no ma liialdan natuke, kuid enam-vähem nii see oli). 3exteriga sujus töö super hästi - ma kujundasin endale nimesildi, määrasin paelajupi pikkuse ja saatsin ära. Nemad saatsid mulle ilusti Paypali arve (et ei peaks rahvusvahelist ülekannet pangast tegema) ja mõne aja pärast saatsid mulle sildid. Sildid on sisse kootud nimega, tõenäoliselt polüestermaterjalist (no mingi kunst), aga näevad kenad välja ja on lihtsalt kasutatavad. Tellisin 500 tk nii et nüüd pean hooga neid asjadele külge õmblema :) Aitäh Koffikannule, kelle blogist ma selle firma kohta lugesin ja tänu tema kogemusele tellida julgesin! 

Kahjuks ei osanud lavendli lõhna kottidesse õmmelda...
Järgmise kotini! ;)

Comments

Diana Tammann said…
Armas kotike.
Silt on ka vahva. :) Olen mõelnud ka siltidele... aga ma tahaks erinevaid. Näiteks lapselapse riietele ühed, teistele asjadele teised... Kaalusin termopaberile printimist ja siis paelale triikimist...praegu ainult plaanid. ;)
Reet Salumaa said…
Ohhhhh, ma olen samamoodi puntras selle silditeemaga, seni olen enda õmmeldud asjadele käsitsi suured sildid tikkinud, aga no midagi lihtsat, väikest ja kiirelt paigaldatavat võiks küll olla, aga huvi pärast, kui saladus pole, kui palju nii suur tellimus kokku maksma läks?