Skip to main content

Punane põiming

Augustis toimunud blogi sünnipäevaloosis sai välja lubatud üks punane rootsi põiming. Õigemini küll maasikane põiming :) Mõtteid oli igasuguseid, teadsin, et ei taha ühtki varasemat põimingut korrata. Kuid esimene teostus läks aia taha ja teine ei tahtnud alguses üldse nii välja tulla nagu mõttes oli. Aeg muudkui jooksis ja koolitööd surusid peale. 

Lõpuks otsustasin, et pühendan enda ühe hommiku ja lõuna ainult sellele rätikule. Päike tuli välja ja mõnus oli. Teinekord kui annad endale käsu mõelda ainult ühele asjale, tekib palju kergem tunne ja töö möödub lennates. Nii läks ka selle põiminguga. 



Punane kangajupp sai sinna vahele ise šabloonide abil maalitud. Tegin 2 tükki - üks läks Isetegija aastaprojekti maalimise alla ja teine jõudis siia rätikule. Triikisin väga hoolega värvi kinni ja loodan, et see kuidagi sealt ülejäänud rätikule ei levi. Šabloonide abil taoliseks maalinguks sain inspiratsiooni Silpsolpsu blogist. Kangajupi äärtesse tuli põiming, mille mustri leidsin tänu enda armsa sõbra abile - aitäh Kaie! Nii lahe, kuidas mu sõbrad ja tuttavad teavad minu hobisid ja annavad mulle alati häid ideid ja materjale juurde :) 

Ülevaade :)

Triin kirjutas enda blogis ja näitas oma imearmsat serviisi sellel ilurätikul/linikul. Minu meelest näevad need üheskoos väga südantsoojendavad välja! Aitäh Triin sellise ägeda soovi eest! 

Minu suur tänu kõikidele blogi loosis osalenutele! Kui ma veel ei teadnud, kes võidab, üritasin välja mõelda viise kuidas lahendaksin erinevaid soove. Loodan, et meri, lavendlid, talv ja maasikad said teile rõõmuks! :) Ehk järgmine aasta jälle! :)

Comments

Malle said…
Ahh, kui ilus rätik! Kaunid põimingud ja kena maaling! Ma vist pean nüüd omakorda sinult snitti võtma oma järgmise käterätiku tegemisel (maalingute osas)! :D
Krista said…
Jessas, kui lahe! Kas järgmisena tuleb kangale maalimise õpituba?