Skip to main content

Ühe kampsuni lugu

Mul on pea kuu aega üks taaskasutuse postitus pooleli. Mõtlesin, et las olla, alustan parem uuega. See kampsun lihtsalt vajab omaette postitust ja nüüd kartulikeetmise kõrvalt saan kampsuni jutu kirja panna.

Kampsuni lugu algas minu jaoks Humanast. Viimastel kuudel olen seal tihti käinud ja eriti just nendel päevadel kui nad riideid 3 euroga või odavamaltki ära annavad. Pealegi asub üks mu kodukoha toidupoega samas majas, miks mitte läbi astuda :) 

Käes oli jällegi suur soodusmüügi aeg, tõenäoliselt iga ese 3€. Leidsin nii mõndagi, mõtlesin juba lahkuda, kui silma jäi hallikassinine kudum. Tõmbasin teiste riiete vahelt selle välja, kuid eespool olevad triibud ja toiduplekk peaaegu sundisid mind seda tagasi panema... Kuniks nägin kui ilusti puhas ja armas muster oli seljatükil. Õnneks kampsun paistis ka piisavalt suur ja lai ning lendas mu ostukorvi.

Pesumasinast tulnud paistis toiduplekk juba väiksem, kuid siiski keset kõhtu. Triibud ka ei sümpatiseerinud.

Kampsuni vana elu enne katkilõikamist :)

Leidsin teiste Humanast pärit kangaste (ja tulevaste taaskasutusriiete) hulgast ühe suure ja täispika halli kleidi, mis tundus suurepärane lisand ja täpp i peal. Hallis kanga koostiseks oli märgitud 80% viskoosi ja 20% villa. Käe all ja ihu vastas tundus kergelt kare ja oligi juba mures, mida sellega peale hakata. Kampsuni seljaosasse sobib aga suurepäraselt!

Pooleli.

Plaan oli järgmine - kasutan ära olemasoleva kampsuni varrukad, kuid teen need poolpikaks. Kampsuni esiosaks kasutan hallikassinist kudumit, seljaosaks kleidist välja lõigatud tükki. Esitüki, tagatüki ja varrukate lõike puhul oli abiks New Look 6735 (B variant) - natuke siit-sealt kohendamist ja istus ilusti :)


Kaelaaugu ja allääre viimistlesin nii nagu ikka - pika ribaga topeltkangast. Seega kõik õmblused said tehtud overlokil. Kampsun ise täiesti fantastiline ja hetkega saavutas mu lemmik-kampsuni nimetuse :)

Esivaade

Selg (seljaõmblus aitab mu nõgusa selja puhul ära hoida liigset lohvakust)

Mulle väga meeldib nende kahe kanga kooslus

Õlg ja kaelaauk.
Mul on nii hea meel, kui saan vanale asjale uue elu anda! Päike tuli ka minu rõõmuks kohe välja :)

Teilegi palju päikest!

Comments

Ülle said…
Superlux! Väga äge. ma armastan taaskasutust... oskaks vaid sedasi õmmelda kui sina.
Arella said…
Suurepärane taaskasutus!
Anonymous said…
Väga lahe! Suurepärane taaskasutus!
/kairevahtra/
Kadri Kivistik said…
Aitäh teile kõigile! Kampsun ongi saanud mu lemmikkampsuni tiitli ja kui väljas vähegi soojem on, siis kampsun seljas ka kohe :) Selline taaskasutus soojendab südant.