Skip to main content

Rohkelt rootsikat

... ehk siis mitu rootsi põiminguga rätikut. Kõik peale ühe, valmisid juba suvel laadale müügiks, kuid keegi neid omaks pole tahtnud. Nii nad siis ootavad oma aega ja kohta. Fotod said tehtud mõni aeg tagasi, blogisse jõuavad nüüd. Täna on lihtsalt selline tunne, et kõige muu miljoni toimetuse vahel võiks siin endast märku anda.

Miljon toimetust tuleb mul koolist. Endalegi ootamatult olen sel sügisel jälle üliõpilaseks hakanud. Noormees piisavalt suur, emme saab kõrgharidust omandada. Orienteerusin oma õpingutes pisut ümber ja lisaks muule omandan kõrvalerialana käsitööd ja kodundust. Käsitöö ainete hulka kuulub ka õmblemine (mis nagu polekski õping vaid hobi), kodunduse osas on nii põnev uurida puhastusvahendite kohta ja rääkida oma lauanõude kollektsioonist :) Läheks kõik õpingud nõnda sujuvalt! 

Ülemöödunud nädal oli mul vaja koostada pesupulbritest ettekanne. Käisin siis mööda poode, uurisin, mida müüakse ja mida erinevad pesupulbrid sisaldavad. Ettekanne tehtud ja õhtul aur endast välja lastud jäin sügavasse unne. Öösel aga olevat ma silitanud abikaasa juukseid ja teatanud, et tal pesupulber juustes. Seejärel end poolpüsti ajanud, uuesti katsunud ja öelnud, et ah, ei ole kah... Mina õnneks või kahjuks ei mäleta midagi :)

Sedasi need koolipäevad mul siin mööduvad. Mõni päev heidan kiire pilgu enda blogisse ja mõtlen, kas õhtul võtan end kokku, et miskit ette näidata. Siiani pole jõudnud.

Rätikutest siis kah. Mustrid minu peast, inspiratsioon laest ja pitsilt :) Lõngad ikka puuvillased. Täna jõudis kohale ka blogi loosivõiduks olnud rootsi põimingus rätik (ma ilusti vabandasin ka Triinu ees, et nõnda palju on vett vahepeal merre voolanud). Selle pildid on hetkel veel fotoaparaadis. Homme on ka ju päev!  Minu homne päev sisaldab küll toiduohutust ja vorstide ettekande koostamist, kuid ehk ma millalgi siia ka jõuan :)

Inspiratsioon järgmise rätiku pitsilt

Mustriinspiratsioon pitsilt



Juba varem esinenud muster natuke muudetud kujul

Minu enda vaieldamatu lemmik

Kõik koos

Võiks piknikule minna küll...

Comments

Anonymous said…
Koolis käia on nii vahva!
Ja Sinu rätikud muidugi on imeilusad!
/kairevahtra/
Elina K said…
Kes teeb, see jõuab ... ja Sina oled tegija ning jõuad tõepoolest nii õppida kui ka palju ning imeilusat luua! Jõudu ja jaksu!
Triin said…
Kõik nii ilusad! Mina olen oma kingitusega väga rahul! Lisasin just blogisse ka pildid! Võrratult ilus rätik ja sobib meie lauale ideaalselt!