Skip to main content

Me Made May viimane nädal ja kokkuvõte

Maikuu viimane nädal justkui lendas mööda. Sai tehtud veel koolitöid, kootud ja natuke heegeldatud. Eelviimane eksam sai edukalt tehtud, üks pisike näidissokk ootab veel kudumist. 

Me Made May viimane nädal pildis sai selline:

Lisaks sai 30.05 kantud lillat seelikut, mis jälle pildile ei jõudnud :)
26.05, 27.05, 28.05 kandsin uuenduskuuri läbinud trikoopluuse, 29.05 vanast kampsunist uueks õmmeldud kampsunit. 30.05 käisin külas ja selleks puhuks ajasin selga lilla seeliku.

Mida ma siis enamasti kandsin?
  • Tundub, et uuendatud särgid, džemprid ja kaks-kolm seelikut on mu absoluutsed lemmikud.
  • Suvisemate ilmade korral saan ka oma liblikakleiti mõnuga kandma hakata.
  • Mu lillakirju sall saab tihedat kasutust. Sellest tulenevalt on plaanis teine sarnane lisaks õmmelda.

Mida ma Me Made Mayst õppisin?
  • Mulle meeldib mugavalt riietuda: teksad ja trikotaažist pluusid, pehmed kampsikud. Päris dressipükse ja t-särke väga ei kanna, need on pigem sportimise jaoks ikka. Kontorirõivad pole ka minu jaoks.
  • Viisakalt riietumise kordadeks peaksin õmblema üks-kaks korralikku kleiti. Lisaks ootavad viigipüksid värvlit ja lukku. Triiksärgi võiks ka ära lõpetada.
  • Kindlasti peaksin endale õmblema erinevaid trikoosärke - praegu on vähe selliseid, mis väga meeldivad ja mis näevad piisavalt head välja. Materjal on ammu valmis varutud, ainult aega on vaja.
  • Kodusteks rõivasteks võiks endale õmmelda vabaajapükse. Selliseid, millega hädakorral võiks ka mänguväljakul mängimas käia või kohalikus poest jäätist tuua.
  • Suveks oleks vaja kleite, millega saan istuda-astuda ning vajadusel ka lapsega mängida. Üks hõlmikkleit, mida rannas peale visata, on samuti äärmiselt vajalik :)
  • Talviste riiete osas peab sügisel pead murdma hakkama.
Kui ma kõik enda rõivaste jaoks varutud kangad ära õmbleks, oleks mu riidekapp täiuslik :) Ehk näiteks aasta pärast järgmisel MMM-il võiks kapi sisu üle rohkem rõõmustada.

Mulle meeldib enda õmmeldud riideid kanda. Mulle meeldib riideid uuendada ning mul on tegelikult nii hea meel, et mul on kastitäis riideid, mille jaoks on mul teine kastitäis ideid :) 

Täna aga nean Murphy seadusi, õmblen gabaleyat ja proovin siiski oma tööplaani täita :) Tekimaraton tuleb peale. Äge-äge!

Comments