Skip to main content

Eelmise aasta jõuludest

Nagu ma aru saan, siis täna on viimane aeg rääkida veel eelmise aasta jõuludest. Õhtuks läheb kuusk kaminasse toasoojaks ja ehted karpidesse selle aasta jõule ootama. Mis seal enam - ainult 11 kuud on jäänud :) 

Olen olnud pea kaks kuud kadunud, sest kõik planeeritud asjad läksid plaaniväliselt või ei läinud üldse. Terve sügise jooksul aina süvenes kurbus, masendus, haigused, stress ja kõik need muud halvad kutsumata külalised. Kahjuks nad enne jõule minu juurest ei lahkunudki ning seetõttu on hetkel mul ees veel üüratu mägi, mille pean jupp-jupi haaval laiali vedama... 

Minu lohutus on see, et väga palju sügavamale ei saa enam kukkuda. Olen nii mõnelegi koolitööle võibolla ennatlikult käega löönud, aga targem on keskenduda asjadele, mida ma saan praegu siin ja kohe lahendada. Ja kuna mulle avalikult väga palju vinguda ja viriseda ei meeldi, siis lõpetan nüüd selle jutu :)

Novembri lõpus ja detsembris sai mõned jõuluehted meisterdatud. Enamus inspiratsiooni tuli Pinterestist minu jõulukaustast. Loodan sellel aastal koos pojaga jõuluehete valmistamise traditsiooni jätkata, et kogu kuusk saaks kaetud eht meielike ehetega. Olgu need siis vähe vildakad või lapsemeelsed aga peaasi, et omad.

Kamina kohal rippumas

Pojale väga meeldis oksi üksteise kõrvale kleepida, aluseks tavaline tugev papiriba

Käbile lips külge ja käib küll!

Pisike käbipärg

Lipsule lisaks üks "isekokkukeeratud" fimopärl

Kurb jänes

Jäätisepulkadest kelguke

Tükk aega otsisin meie kaubandusest taga jäätisepulkadele sarnaseid puupulki. Ilmselgelt pole meie pere piisavalt jäätisega maiustajad, sest olemasolev pulkade kogus oli naeruväärne. Leidsin need lõpuks Rocca Al Mare kunsti- ja hobipoest. Sealt tulid ka puidust tühjad niidirullid, taksikoerte meisterdamise komplekt, kleebitavad pärlid, hirmkallis ja mõttetu liim ning veel üht-teist.

Väga lihtne koos lapsega teha :)

Ei kukkunud nii välja nagu mõelnud olin...

Paberiribadest ehteid ka

Käbid värvisime guaššidega valgeks, hea pintsliharjutus lapsele

Neid peaks sel aastal kindlasti veel tegema :)





Meie kuusepuu oli umbes 1.7 m kõrge ja ühelt küljelt kergelt haavata saanud. Tõeliselt armas oli, et poja valis teiste kuuskede seast just selle hädisema variandi - ju tal hakkas natuke hale sellest. Kollase poe juures teist aastat järjest tegutsev müüja oli tõeliselt tore ja sai kohe aru, et kuuski tuleb lapsele ette näidata ja kui peale viienda kuuse vaatamist otsustas laps ikkagi selle haavatu kasuks, on laps oma väga konkreetse otsuse teinud. Detsembris kollase poe juures kohtume!

2014 aasta kuuseke

Kuuseokstest pärg on aga jällegi traditsiooniliselt pärit Nõmme turult. Sel aastal sai toetatud üht toredat memmekest, kelle pärjad olid ilusti punutud. Meie lisasime kodus sellele mõned linnukesed, õunad, seened ja kõrvale kaks kutsat. 

Algselt pidid kuuse külge minema, aga nad tahtsid ikka omal neljal käpal olla

Pisike pärg

Ma loodan jaanuari jooksul ka eelmise aasta kokkuvõtte valmis saada. Hetkel aga soovin teile kõigile:

Rõõmurohket uut aastat!

Comments

Anneli T said…
Tere, kadunud laps ja head uut! Võta vitamiini ja magneesiumi ning päikesega marss õue! Ja tule külla, siis saame koos pilti teha :)
Käbiga lipsud (või vastupidi...) meeldivad mulle eriti - nii hea mõte, võtan selle kaasa.

Jõudu ja jaksu uueks aastaks!
Need kuusekaunistused on nii ilusad, samas nii lihtsad, et sain omale head ideed, mida koos oma Piigaga meisterdada.
Õmblusmamsel said…
Nii armsad ehted! Juba sel aastal tuleb Elsaga kuuseehtetegu ette võtta. Sel aastal olid meil väga käepärased ehted. Nimelt niidirullid.
Anonymous said…
Väga ilusad ehted on teil! Lapsepõlvenostalgia uhas üle kohe :)

Mis kooli puudutab, siis jah... ma tean, mida sa tunned, kuigi vb päriselt ei tea ka. Ma olin asjadega suht järje peal, üks kodune töö veel teha enne eksamit, aga minu kodused tööd on vaid klahviklõbistamised... Sul on kindlasti uhked lapi- jm tööd :D
Jõudu Sulle! Ja nüüd, uuel aastal, valguse poole liikudes... saab minna AINULT paremaks ;)