Skip to main content

Õmblen endale 2015

Sel aastal kavatsen isekas olla ja iga kuu midagi endale õmmelda. Nii peaks olema aasta lõpuks mu garderoobis vähemalt 12 uut eset. Seega esitan endale vahva väljakutse ja ühendan mitu head asja.

Minu väljakutse:
  • Õmblen iga kuu endale vähemalt ühe riideeseme.
  • Lõike rõiva jaoks võtan kuude järgi sorteeritud BurdaStyle, Burda Easy, Ottobre, Diana Moden, Simplicity või mõnest muust õmblusajakirjast, mis mul juba kodus olemas VÕI selle konkreetse kuu uuest ostetud ajakirjast. Selleks, et asjad sassi ei läheks, on mul olemasolevad ajakirjad juba kuude kaupa sorteeritud ja pildistatud.
  • Rõiva õmblemiseks kasutan vähemalt 70% ulatuses kodus leiduvaid materjale (ehk võin juurde osta kummi, paela, lukke või imeväikese osa kangast). Ehk siis rõhk on sellel, et ühegi rõiva jaoks spetsiaalselt kangast juurde ostma ei hakka, kodus need hunnikud juba niigi suured :)

Ajakirjad

Sorteerisin olemasolevad ajakirjad kuude kaupa, lisasin Ottobred nendele kuudele, kus teisi polnud nii palju (Ottobrel naistelõigete number ilmub ainult 2 korda aastas). Juba ostetud ajakirju on tegelikult paras hunnik, nende järgi õmmeldud riideid aga väga vähe. Seega üritangi maksimaalselt ära kasutuda juba soetatud asju ja lõpuks ometi nendest kulutatud eurodest ka kasu saada. Muidu lihtsalt vaatan pilte ja unistan. 


Jaanuar - juba tean, mida teha tahaks. 2015. aasta Burda sai juba aasta alguses juurde ostetud, sest sealt meeldis nii mõnigi asi.


Veebruar - ühest Burdast olen juba õmmelnud, silma hakkasid hoopis paar Modeni lõiget.


Märts - Ottobrest miskit kunagi õmmeldud, teised täiesti kasutamata...


Aprill - neid Burdasid ostes/saades olid suured plaanid... Siiani teostamata, mitte üheski pole isegi lõikelehtesid lahti tehtud.


Mai - siin olin ma hämmingus - miks ma üldse sellised Burdad ostsin, kus mitte midagi meeldivat sees pole? Igal juhul tuleb midagi välja mõelda kui ka 2015. aasta Burdas midagi meeldivat ei leia. Maikuu on nagunii veel Me-Made-May-ga plaanis sisustada :)
Hiljem lisatud:  Lisasin siia ühe Ottobredest, mille ostsin Pisi-Pisi käest. Aitäh, et mu valikut mitmekesistasid! Ma juba tean, et maikuu ese tuleb just nimelt sealt.



Juuni - veel suurem hämming. Raske saab see kuu olema...
Hiljem lisatud: siingi juures üks Ottobre. Enam pole miskit rasket :P



Juuli - Modeni lõiked täitsa meeldisid. Iseasi, kas siis ka veel...


August - ei oskagi kommenteerida. Eks augustis näeb, sinna õnneks tükk maad aega :)
Hiljem lisatud: siia tuli kolmest viimane Ottobre. Oh kui hea meel mul on! 


September - kindlasti kiire kuu. Alati on septembrid kiired :D Midagi lihtsat võiks siis leida. T-särgi näiteks. Õnneks on siin hunnikus suhteliselt lohmakad Ottobre lõiked.


Oktoober - tuleb hakata värviteraapiat, valgusteraapiat tegema ja vitamiine sööma. Siis võiks endale näiteks ühe kollase kleidi õmmelda ;) Õnneks on siin üks Ottobre, millest leidsin koheselt endale lemmikud.


November - ma usun, et jällegi saab siin tänu Ottobre numbrile valikut ja tegemisrõõmu olema. Ehk ka selleaasta sügisene Ottobre naisterõivaste number pakub rõõmu.


Detsember - tuleks vist ometi jõuludeks endale midagi viisakat õmmelda? Või aastavahetuseks? :) 




PS.
Kel soovi, on oodatud minuga ühinema! 

Ingliskeelses blogimaailmas toimetavad päris paljud BurdaStyle Challenge 2015 järgi, aga kuna mul igasugu teisi ajakirju ka, siis nadi oleks end Burdadega piirama hakata. Seega muutsin väljakutse endale sobivaks ja ihaldusväärseks ning loodan, et jätkub jõudu/tahtmist aasta lõpuni seda täita. Eriti nüüd, kui peale pikka kaalumist-arutamist otsustasin asja avalikult ka teie ette tuua.

PPS. Ma lisasin ajakirjade hulka kolm Ottobret. Laiendasin valikut ja olen kohe muretum. 

Ilusaid hetki!

Comments

Siret said…
Ei ole ilus selliste väljakutsetega ärritada :P
Kadri Kivistik said…
Siret - kui tervet ei jõua, tee pool ;) Ma rääkisin Krista ka juba peaaegu nõusse, nii et mis sa kostad? :D
Arella said…
No vähemalt pool rehkendust teen minagi :)
Õmblusmamsel said…
Minu "õmblemata ajakirjad" ühte blogipostitusse ära ei mahu. Nii palju on neid. Seega... käärid pihku ja teeme ära!
Koffikann said…
See projekt on sul töesti hästi välja möeldud! Edu! Ise olen sama möelnud, kuid see on veel siiski ainult mötteks jäänud.