Skip to main content

Mõnus märss

Märss, mis tegelikult pole kasetohust seljapaun ega suuresilmaline võrkkott. Mõnus on aga küll. Suur on ka. Kaua tehtud kaunike ütlus peab samuti siinkohal vett, sest alustatud sai sellega juba novembris.



Millega ma rahul olen?
  • Värvid. Ma kannan seda kotti juba praegu, sest nii suur suveigatsus on peal ja punane muudab meele rõõmsamaks.
  • Suurus - täiesti fantastiline! Peabki olema, sest lõige on maha võetud mu endiselt lemmikkotilt. Ma võin sellega üheks päevaks reisile minna ja samas pole see liiga suur üle õla visata ja poodi lipata.
  • Sisu - taskud (nii lukuga kui ilma) on olemas ja hall veekindel vooder ehk hoiab asjad kuivana ja puhtana.
  • Sanga pikkus. Vajadusel saan koti risti üle kere visata, enamasti ripub aga vasakul õlal ja on niisama ilus.



Millega ma rahul ei ole?
  • Õmblustöö järjekord oli vale ja sellest tulenevalt on mõni õmblus mitu korda üle õmmeldud ja noh tegija viga - näen probleemseid kohti lihtsalt liiga hästi.
  • Paspuaalkandi tegin ise diagonaalkandist ja paksust paelast. Kohati aga jäi see kiiva kiskuma ja seda on natuke näha.
  • Võtmete jaoks ei lisanud aasa. Ma lihtsalt ei osanud seda kuhugi kinnitada... Tõenäoliselt on asi selles, et praegu talv ja võtmed on enamasti paksu mantli või jope taskus. Ma olen tõeline külmavares ja nendest kohtadest saan võtmed kinnastatud käega kätte.
  • Pildistamisega. Selle koti värve on võimatu õigetena fotole saada. Lõpptulemusena on pildid täna nadid. Udused ja veidi valede värvidega. 
  • Mustaks läheb :D Täitsa jama lugu aga puuvillased kangad tõesti lähevad kohe mustaks kui nad vastu sopast autot puutuvad. Dilemma - kas pesta autot või kotti?


 Mis muidu teoksil?
  • Õmblen üht suurt tekki. Probleem on ainult selles, et õmblusmasin tuleks hooldusesse viia, sest teppimine läheb tigukiirusel.
  • Tikin. Õmblen ka.
  • Joonistan kavandeid ja kleebin kangaid paberile. 
  • Kevad tuleb rahulik. Ülikoolis on vähem aineid deklareeritud ja tempo on maha võetud. Sügisel läksin siiski liiale, siiani olen natuke liimist lahti. 
  • Nimekirjad ja päevaplaanid saavad mu sõpradeks. Igapäevaselt ning nüüd ja kohe. Märtsiks peavad eelmise semestri asjad valmis olema, seega enesedistsipliini ostaks poest ka kui vaid saaks :)


Mida ootan? 
  • Kõige rohkem ootan maikuud. Aprill oleks ka juba piisavalt hea. Muld ja seemned on jälle kord ostetud, aitan seega kevade tulekule kaasa :) 

 PS. Nagu näha, siis nimekirjad toimivad. Postitus tehtud, üks asi nimekirjast maas :)

Comments

Õmblusmamsel said…
No tõesti mõnus märss. Kohe mõnusalt triibuline. Miskipärast lähevad mulle juba mõningat aega triibud hullult korda.
Kadri Kivistik said…
Mulle ka! :) Riided triibulised, kott triibuline, mis järgmiseks? :P