Skip to main content

Kardigan ja kampsun

Mäletate veel seda Itaalia väikelinnast pärit kangast, mis ma märtsi alguses soetasin? Nüüdseks on see peaaegu otsas, ainult ribad on järgi :) Mul oli kohe kindel plaan õmmelda sellest pehmest lillehunnikust midagi, mida saaks terve suve peale visata. Kõigepealt sai valmis kardigan, kohe kardigani järgi kolmveerandvarrukatega kampsun. Mõlemad on juba väljaspool kodu ka kandmisel olnud ja ma ei saaks kuidagi rohkem rahul olla :) Alustan aga kampsunist.

Kardigani õmblemise järel jäi järgi piisavalt suur tükk, et sellest kampsuni esiosa välja lõigata. Lisaks olin millalgi Abakhani kaalukangaste hulgast leidnud musta natuke paksemat ja karedamat trikotaaži, mis sobis ideaalselt seljaosaks ja varrukateks. Tervet rõivaeset mustast poleks nagunii välja tulnud, sest alles ei jäänud sellest pea midagi. Kirju kangas polüester, must kangas tõenäoliselt samuti. Õnneks mõlemad on pigem suhteliselt lõdva koega ja õhk käib ilusti läbi.

Must tasakaalustab seda kirjut lillelist väga hästi.

Sama lõike järgi valmis kunagi mu hall-sinine kampsik, lõige NewLook 6735. Algselt ei plaaninud ma seljale õmblust teha, kuid kuna ma unustasin õmblusvaru maha arvamata (NewLook lõigetel on juba see juurde arvestatud), siis oli sunnitud sinna ka õmbluse tegema. Minu mäletamist mööda on see juba teine kord kui ma selle sama reha otsa astun... Mis ikka!


Tõenäoliselt saab seda kevadel veel mõnuga kanda, sest selle nädala ilmateade midagi peale lörtsi ei lubanud...

See reha otsa astutud õmblus aga aitab nõgusa selja puhul tekkivat liigset kangast kontrolli all hoida :)

Kardigani lõike leidsin viimasest Ottobrest (2/2015). Kardigan oli juba kolmas ese, mis sealt valmis sai. Lisaks üks pikendatud õlgadega pluusike, kuid sellest kunagi hiljem. Ajakirjast pilte vaadates tundus kohe, et selle kardigani puhul ei jää õlaõmblused sugugi mitte nn õige koha peale. Varruka kaar oli ka väga lame ja nii istuvadki õmblused umbes 3 cm õigest kohast allpool. Muidu mind rõivaste juures selline lõige väga häirib, kuid kanga kirju muster peidab selle väga lihtsalt. Pealegi on kardigan seljas väga mugav ja ma vist päev otsa selles ringi lendlekski.

Päris palju kangast saab ümber kere mässida.

Eest väikese prossiga või vööga kinnitades annab kardigan lausa minikleidi mõõdu välja.

Mulle meeldib see tagant pikem lõige - hoiab kuidagi väga ilusti seljas.

Nagu piltidelt näha, siis jah, vähemalt üks ütlus on mul sellel aastal täitsa tõsi. Kõik on uus, (hiljemalt) septembrikuus. ;) Ja minu lubadus sel aastal iga kuu endale vähemalt üks uus rõivas õmmelda sai kohe uue mõõtme...

Kangas ei kortsu. Seega väga hea visata kotti ja jahedatel suveõhtutel selga tõmmata.

Mahub tõenäoliselt suve lõpuni selga. Loodetavasti peale seda ka ;)

Järgmiseks peaks teksad ümber tegema ehk? ;)

Comments

Anonymous said…
Enne kui ma kommenteerin valminud aaju, pean ma ütlema, et see uus septembrikuu on küll üks maru uudis!! Nii ilus vaadata ja kindlasti Sul olla! Soojad õnnitlused ning kulgegu kõik vahvalt!!
Ja nendest riietest nii palju, et kangas on imeilus ja popp ning noortepärane. Peale selle ajad selle Ottobre ajakirja isu peale. Olen ostnud seni vaid laste omi, sest kartsin trikotaaži õmblemist ning igapäevaste ja kantavate asjade õmblemine tundus nii igav! Nüüd arvan aga risti vastupidi. Nii kardigan kui kampsun oleksid minu kapis nii vajalikud asjad. Ei tea, kes teeks? :p
Nii vahvad uudised- palju õnne!
Ja nii palju uusi valminud riideid paneb mõtlema, et millal mina siis endale õmblema hakkan :P