Skip to main content

Pidžaamapidu!

Ma saan aru, et üle ookeani Ameerikamaal on väga popp pidžaamapidusid korraldada. Tulevad tüdrukud-neiud-naised kokku, ajavad endale mugavad lounge-riided selga ja teevad padjasõda. Filmides ju näidatakse nii ning tasub uskuda kõike, mida Hollywoodi filmid pajatavad. Igal juhul võiks keegi mind nüüd ka mõnele sellisele olengule kutsuda, mul on sobiv garderoob (minu meelest!) olemas. 

Pildistamise ajaks ma kahjuks kedagi teist pidžaamades enda kõrvale ei leidnud. Suurem poeg oleks padjasõda tahtnud teha aga mul on peas üks kiiks, mis ei taha temast pilte internetti. Küll ta kunagi jõuab ise neid siia netiavarustesse piisavalt panna. Niisiis ilma sõjata haarasin riiulist hoopis kaks lemmikraamatut ja viskusin diivanile. 

Varrukaotstes ja säärteotstes soonik, pärit samuti FB grupist

Pidžaamapluusid on õmmeldud Ottobre Woman 5/2010 number 4 lõike järgi ja püksid Ottobre Woman 5/2016 number 11 lõike järgi. Kangad on tellitud FB Disainkangaste tellimise grupist ja koostiseks on puuvill-elastaan. Kohe kui ma olin neid kätte saanud, silitanud ja imetlenud, tekkis plaan need pidžaamadeks õmmelda. Kõiki nelja kangast on natuke järgi, saaksin ühed lapilised pidžaamad veel õmmelda :P 

Mugav olemine garanteeritud!

Pükste lõikega olen eriti rahul. Nii mugavad ja istuvad täpselt õigel kõrgusel. Tegelikult oli lõige mõeldud dressipükste õmblemiseks ja Kai-Epu blogist tema pükse vaadates tekkis tahtmine endale ka taolised õmmelda :) Olemasolevad hakkavad põlvede kohalt juba ära kuluma. Tundub, et mul on sama probleem nagu mu pojal - hammastega põlved :D

Jäin lugema. Järgmiseks võtan "Daamide õnne" uuesti käsile.

Comments

Anonymous said…
Mulle tundub, et oled nii ägedad komplektid teinud, et pidžaamapeod saavad kohustuslikuks :D Pildilt igaljuhul õhkab mugavust :)