Skip to main content

Plaanimajandust ja plaanimata rõivaid

Ma siin lubasin hoolega rohkem blogis nähtav olla, kuid jaanuari lõpp läks väga sujuvalt üle poole veebruarini. Tõenäoliselt oli asi haigustes. Lisaks olin ma raamatutesse uppunud. Õmblesin ka aga pildistamiseni ei jõudnud. Lõpuks ajasin fotoka statiivi otsa, tegin end ilusaks ja muudkui poseerisin iseendale. Küll see on raske töö! Muudkui jäta meelde, millist jalga kõverdada, kuidas käsi hoida, õlad kerkivad kõrvadeni ja siis tuleb neid alla suruda, naeratus muutub tigeduseks ja kõigele lisaks ronivad väiksed elus ja eluta olendid pildile. Eluta olendiks seekord robottolmuimeja, mis otsustas mu varbaid puhastama tulla...

Pildistamise tulemust näitan lausa kolmes erinevas postituses. Esimeses on pudru ja kapsad: kodune kossakas, pitssärk, boolero ja viimaks mu uus lemmikdressipluus. 

Kodune garderoob täienes

Oma koduse kossakaga olin enam-vähem rahul kuniks abikaasa koju tuli ja küsis, et miks ma nõukaaegset laudlina kannan. Sain ka siis aru, mis mind häiris. Lilleline kangas on ostetud suvepuhkuse ajal Kuressaarest väikesest kangapoest ja tol hetkel mulle see väga meeldis. Tõenäoliselt mõne teise lõikega ei tunduks see nii "laudlina" moodi, kuid kumerad servad ja piisavalt ruumikas disain ei tee head. Varrukad on õmmeldud villasegusest kangast, mis peale pesu kangesti viltu jooksma hakkas. Kahjuks oli mul seda alguses lausa 3m ostetud, seega nüüd tuleb palju varrukaid õmmelda, sest kehaosas jääb kangas liiga keerdu. Lõige on pärit täiesti viimasest Ottobrest (Ottobre Woman 2/2017), mis eile alles poelettidele jõudis. Mina aga tellisin Ottobre Woman numbrid endale ottobredesign.com lehelt ja sain esimese kätte juba nädal aega tagasi. 

Pitssärk, all on tavaline õlapaeltega särk.

Pitssärki olen endale juba tükk aega plaaninud õmmelda. Tahan seda bleiseriga kanda. Lisaks pole ma ainult pitsist rõivaeset varem õmmelnud - nüüd oli hea katsetada. Lõige vist Burdast, enam tõesti ei mäleta. Särk oleks võinud küll pikem olla aga kangast lihtsalt polnud rohkem. Järgmist õmmeldes on mul juba rohkem kogemust.



Boolerojaki lõige on pärit Ottobre 5/2012 numbrist. Miskipärast tundub minu jakk palju lühem olevat kui ajakirjas pildistatud variant. Varrukad istuvad natuke liialt ümber ja seljaosa oleks võinud vähe laiem olla. Ausalt öeldes oli see selline katsetuse õmblemine - hetkel ei kujuta ma veel üldse ette, kus ma taolise asjaga käima hakkaks. Ehk suvel mõne kleidikese peale visata ainult :) Kangas on pärit Abakhani kaalukangaste hulgast, arvatavasti puhas polüester. 

Paelte otsa peaks miskit mummud ka otsima.

Nüüd aga mu lemmikdressipluusi juurde. Lõige on Ottobre 5/2014 ajakirjast pärit. Sinisekirju mustriline kangas on tellitud FB Disainkangaste tellimise grupist ja koosneb puuvillast (ja natuke elastaani). Tumesinine kangas on tõenäoliselt Abakhanist ja on täitsa tavaline puuvillane dressikangas. Tahtsin algselt kogu dressika mustrilisest teha aga minu õnneks polnud seda piisavalt. Ma olen nii rahul praegu, et üks hõlm on tumesinine. 

Dressika õmblemine oli "kohustuslik" osa mu ühest FB väljakutsest - võtan osa Sew Alongs & Sewing Contests grupi SSW:DS (Seasonal sew wardrobe deep stash) konkursist ja mu plaanimajanduse kohaselt oli see üks jaanuarikuu töödest. Teine oli tuunika ja kolmas retuusid. Need said ka üles pildistatud ja tulevad varsti esitlusele. Veebruaris tahaks softshellist püksid ja bleiseri valmis saada.

Kapuuts on mõnusalt suur ja taskud aitavad käsi kuskile paigutada :)


Dressipluusi õmmeldes proovisin seda muudkui selga ja pooliku tööna asi kohe üldse ei meeldinud - tundus, et muster on liiga kirju ja lõige ei klapi kangaga. Nüüd, kui dressikas valmis, olen ma sellega väga rahul. Järelikult oli puudu viimistlus, sinine lukk ja pael kapuutsiõmbluse äärest :)

Lahtisena kannatab ka kanda.

Õnnelik!

Ps. Pidžaamapildid sain ka tehtud. Mõtlesin välja ja näitan järgmine kord :)

Comments

Esta said…
Üks uhkem kui teine! Pitssärk tundub olevat eriti hea kombinatsioon ilust ja praktilisusest.
Anonymous said…
Küll on hea, et pildistamiseni jõudsid, mina plaanin ka nädalavahetusel sama teha, siis tekib kohe produktiivsem tunne :)
Selline pitssärk tundub tõesti parim kombinatsioon olevat ilusast ja praktilisest. Võtan plaani! Ning ma täiesti mõistan, miks see pusa su lemmik on. Täiesti sinu värvid ning natuke kiiksuga, kuid väga praktiline ja imeilus!
Jään järgmist postitust ootama!
Anneli T said…
Ahh kui lahe! Dressikas on tõeline pärl. Mulle väga meeldib, et üks hõlm on ühevärviline - see laseb mustrilisel poolele paremini välja paista ja teeb pusa erilisemaks ka. Boolero tundub ka huvitav - see võiks pitspluusiga ka sobida...
Kadri Kivistik said…
Aitäh, Esta! :)
Kai-Epp - jään ootama! :) Mul tekkis ka produktiivsem tunne kui kõik riided said üles pildistatud. Muidu ootasid kapis ja nagu polnudki midagi õmmelnud. Nüüd tuleb uuesti kuhi tekitada järgmise pildistamise tarvis :)

Anneli - aitäh! Ma mõtlesin ka, et boolero sobib pitspluusiga kokku. Nüüd tuleb sobiv koht kandmiseks ka leida :P