Skip to main content

Praktilisi õmblustöid

Jaanuari alguses tuli FB Õmblustoa gruppi teade, et Eesti Tekstiili poes on 30%-line allahindlus. Lisaks oli kirjas, et pood hakkab uksi sulgema. Mitte kuidagi ei tahtnud ma oma silmi uskuda ja mõelda sellele, et võibolla tõesti. Nimelt Eesti Tekstiil on üks imehea pood Kadaka tee ääres, kust alati võib leida sobivaid kangaid lapitekkide ja kodutekstiilide õmblemiseks. Kuidas siis nii, et panevad uksed kinni....

Igal juhul oli Õmblusmamsel täpselt sel päeval me lapimuttide kokkusaamisele tulemas ja sai seal oma rahad laiaks lüüa. Mina kahjuks tol päeval ET poodi ei jõudnud. Sain edasi elada lootuses, et ehk ikka kuskil mingi mööda rääkimine. Aga ei - paar päeva hiljem seadsin oma sammud kangapoodi ja kurvastasin kohe väga. Eesti Tekstiil läheb aprillist kinni ja pood oli üsnagi tühjaks müüdud. Ma siis andsin oma osa - nende imemõnusad puuvillased satiinid sobivad väga hästi voodipesuks. Ostsin siis 2.5m ühte, 2.5m teist ja ühe jupi mustrilist. Lisaks kaks jupikest valget, millel veidi kollakaga muster peal.

Kodus said kangad kohe pestud ja paigutatud õmblusnurgas nähtavale kohale kapi peal - kangakappi enam nagunii miskit juurde väga ei mahu ja need tuli kohe ära õmmelda. Üldse proovin ma edasi rohkem niipidi, et kui kangas koju tuleb, pean ma ka selle kiiremas korras ära õmblema.

Tänu tänasele produktiivsushoole said enamik ostetud kangastest õmmeldud! Kaks suurt voodilina (pesus oli 2.5m-st saanud u 2.35m) ja tekikott. Lisaks ühest minu kapi kangast kaks padjapüüri. Õmblusmamsel ütles, et viis eset päevas on suur saavutus. Seega vajasid need eraldi blogipostitust :)

2 padjapüüri, 2 lina, 1 tekikott :)

PS. Osa valgest läks padjapüürideks (ootavad uut produktiivset päeva) ja osa läks kappi. On ju vaja tasakaalustada seda, et sinine sealt välja tuli :D

Mu imeilus kangakapp peale koristusi. Tõmbasin oma aasta eesmärkidest ühe maha :)

Comments

Õmblusmamsel said…
Selle Eesti tekstiiliga on küll pisut kehvasti ja kui raskemalt väljendada, siis.... See oli ainumas koht, kus teadsin ühte head beeži kangast olevat, mida oma mängutekkides tavatsesin kasutada. Nüüd on eelmise korra varudest vaid riismed järel ja kahetsus südames, et rohkem raha laiaks ei löönud. Teab, kas veel kusagilt säärast leian. Kui hale. Aga kangavoltimise papp on mul juba olemas... vaadates sinu ideaalselt korras riiulit.
Kadri Kivistik said…
Krista - kaugele enda kangavoltimise papiga jõudnud oled? ;) Tulen külla? Võin enne Eesti Tekstiilist veel läbi sõita, kuid vaevalt seal midagi väga enam osta on...