Skip to main content

Hommikumantel

Õmblesin ühele kallile inimesele hommikumantli. Tema soov oli saada soe, pikk ja mugav hommikumantel, mida külmades koridorides liikumisel peale tõmmata. Valisin kangaks fliisi, kapuutsi ja hõlmade äärtesse õmblesin voodriks puuvillase trikotaaži (aitäh, Merike! :) ). Taskud ja vöö said samuti trikotaažist, minu meelest on niimoodi palju ägedam kui ainult fliisist tehtud mantlid.
 
Lähemalt vaade
 
Algne lõige on pärit Ottobre 5/2015 ajakirjast pika kampsunina. Ma tegin hõlmad laiemaks, et ülekäiku rohkem oleks, ja mantlit pikemaks. Alguses tegin lausa liiga palju pikemaks - oleks mööda maad lohisenud... 
 
Vitselpael ääres, et õmblusi peita. Tripp ka riputamiseks.

Fliisi õmblemine on muidugi paras katsumus. Ma pole siiani väga sellega kokku puutunud ja olin täitsa üllatunud, et mu oskused niimoodi logisesid. Igal juhul sai kõvasti õpitud (ei tasu triikrauaga sellele läheneda) ja kui peaksin järgmise hommikumantli õmblema, siis see tuleb juba tunduvalt parem :)

Ma loodan, et uus omanik tunneb rõõmu ja sooja seda kandes! :)

Comments