Skip to main content

Ikka juulikuu maania - kleit ja kardigan

... või jakk. Kuidas kellelegi paremini sobib. Mõlemad samast kangast, ainult jaki puhul tuli õlgadele halli juurde panna, sest muidu poleks tõesti välja tulnud. 

See hall osa jääb pildil eriti silmatorkav, tegelikkuses ei ole kontrast nii suur

Kangas on minu mäletamist mööda pärit Uuskasutuskeskusest. Mulle nii meeldib selle värvid ja muster, koostis ainult mitte nii väga. Samas midagi looduslikku seal sees peab ikka olema, sest see kangas hingab :) Jaki lõige on Ottobrest (2/2015) ja juba neljandat korda mul kasutuses. Üks on kodus pidevas kasutuses, ühe heledamaga käin pidevalt väljas kui vaja midagi õhemat peale visata ja kolmanda heledaga samuti. Nüüd siis neljas ka, juhuks kui teised kaks heledat peaks ka jääma ainult kodus kõlbulikuks. 

Seekord ainult Manni seljas, sest ma praegu vabatahtlikult küll endale kardigani õhukese suvekleidi peale ei aja :D

Kleit, nagu näha, on samast materjalist. Nüüd ma enam ei pea seda kangatükki ühest riiulist teise suruma ja mõtlema, et oh, millal tuleb aeg... Tuli aeg ja realiseerisin oma plaanid vähemalt selle kanga jaoks. See, kui palju mul veel teostamata plaanidega kangatükke kapis on, ei oma praegu tähtsust. 

Puuvillane soonik kantideks juhtus täpselt õiget värvi olema.

Kleidi lõige on Ottobre 5/2013 tuunika lõige pikendatuna. Praegu tundub, et see on kõige parem ja mulle sobivam lõige üldse - isegi seljal ei jää kangas väga voltima (muidu ikka nõgusa selja tõttu jääb vähem või rohkem). Õmblesin lõpetuseks sama lõike järgi ka kaks maikat, needki istuvad seljas suurepäraselt :) 

Kantisin seekord puuvillase soonikuga, mis tellitud Studio Liv Fabrics FB grupist, sellise värvide sobimise korral pole küsimustki! Alläär sai veniva pistega õmmeldud, sest viimasel ajal kipun ma ise oma särkide ja kleitide alläärte õmblusi katki tõmbama. 

Linna peale (mis ma luiskan, mänguväljakule ikka!) minekuks valmis :)

Ma olen iga õmmeldud eseme puhul nüüd proovinud ka seljas asju näidata, aga uskuge mind, see pole üldse lihtne! Esiteks on mul hetk vaba aega siis kui päike lagipähe paistab, tugevad varjud ja hiiglama palav on. Teiseks pole ma üldse rahul oma poseerimisoskusega. Ma teen vist iga kord 40-50 kaadrit ja lõpuks suudan kogu kupatusest 1-2 kõlbulikku pilti välja valida. Hea, kui sedagi. Ülaloleva foto saamiseks poseerisin kõigepealt värava vahel, teisel pool väravaid ja lõpuks vastu kõiki reegleid: vastu päikest. Seetõttu ka päikeselaik mu näo kohal. Homme pean julguse rinda võtma ja koduaiast välja lippama. Ärge siis kõva häälega naerma hakake, kui üks seisab keset tänavat kolmjala ees ja klõpsib endast pilte teha ;) 

Kuna ma kleidis tehtud "selfied" suutsin telefonist kustutada, peate leppima linnavaatega :) Kleit oli seljas. Ausõna :)

Comments