Skip to main content

Juulikuu õmblusmaania (esimene osa): kaks maikat ja jakk

Blogis on jupp aega vaikus olnud, kuid õmblusmasin on sel ajal hoogsalt töötanud. Jaanipäevast saati on mul olnud meeletu õmblustuhin. Mis on loomulikult suurepärane mu riidekapi jaoks - uusi särke, kleite ja jakke (kardigane) koguneb ja ehk ma ei pea järgmine kord välja minnes juukseid peast kitkuma. Tegelikult on kõik jällegi pigem igapäevased rõivad, aga asi seegi :) 

Väike hunnik tehtud töödest :) Siin päris palju puudu asju.

Nüüd, puhkusel olles, on hea oma töid järjest üles pildistama hakata ja siia blogisse jäädvustada. Esiteks täitsa tavaline maika, mille jaoks kasutasin Studio Liv Fabrics FB grupist tellitud nootidega kangast. Seljaosale sai tavaline must ja kantideks hall puuvillane trikotaaž. Ma tükk aega ajan taga head, hästi istuvat ja meelepärast maikalõiget, see kahjuks on natuke suur ja õlgadest lai. Kuumal päeval pole samas sel viga - jätab tuule jaoks ka ruumi :)

Pildistamise päeval küll pikki pükse jalga panna ei suutnud. Nii ägedalt soe ilm oli!

Maika seljas, tuli peale visata jakk, mille inspiratsiooni sain netis nähtud jaki pildilt. Mulle nii meeldib see kombinatsioon mustast, hallist ja erksasat roosast. Kangaks on ponte roma trikotaaž (viskoos, polüester ja elastaan), tellitud Minervacraftsi lehelt just selle projekti jaoks. Jaki lõige on Ottobre 5/2015 ajakirjast, väikeste muudatustega. Algselt oli plaanis kandiliste kraenurkadega jakk teha, kuid töö käigus tekkis hoopis sallkrae moodi äär ja ma olen sellega palju rohkem rahul. Kui nüüd sügisel jahedamaks läheb, on hea jakk teksade ja maika peale visata ning jalutada :)

Mann pidi igav poseerija olema aga vähemalt saab lähedalt ilusad pildid teha :)

Teine maika on jällegi Minervacrafts.com lehelt tellitud kangast. Mulle tohutult meeldib imeilus mustal taustal lilleline viskoostrikotaaž ja tõenäoliselt oli see sel hetkel ka allahinnatud. Lõige on Ottobre 5/2010 ajakirjast, jätsin lihtsalt varrukad ära. Seda maikat saab nii pidulikumal sündmusel kui ka argipäeval kasutada - oleneb, millega paari paned :) See paneb mõtlema, et võiks mõne pidulikuma musta seeliku endale õmmelda ja must pitsiline kardigan kuluks ka ära...


Nüüd siis ots lahti tehtud, ehk varsti näitan järgmisi töid oma õmmeldud hunnikust ;)

Comments