Skip to main content

2019 eesmärgid

Kui eelmine aasta algas suure koristusega ja oma aasta planeerimisega ning mõttes tiksus, et kõik uus on tore ja võimalik, siis see aasta algas samamoodi suure koristamisega, kuid vähema planeerimisega. Seda uue alguse tunnet pole ka veel täielikult peale tulnud.

Jõulude järgne segadus - kõik asjad kuhjusid lihtsalt mu õmblusnurka kokku

Pool päeva aktiivset koristamist ja toas saab jälle vabalt liikuda :)

Eelmise aasta Õmbluskalendrit koostades ja läbi aasta täites (aukudega, vahepeal ikka ei täitnud ka mitmel korral) tõdesin, et kui jooksvalt asju kirja panna ja tegelikult end sundida ka neid väikeseid ja suuremaid eesmärke täitma, saab asjad valmis. Kuid järgmine hetk viskab elu vahele haigused, maamaja suure koristamise, koduse elu muudatusi ja asi jääb soiku. Natuke ehk liiga lihtsalt andsin alla ja jätsin asju pooleli selleks, et nädala-kahe pärast jälle nagu unest ärgates planeerima ja tegutsema hakata. 

Seega ma soovin endale ja ka kõikidele teistele järjepidevust selleks aastaks! Tugevat tahtejõudu ja meelekindlust! Vali, mida alustada ja millal! Kui midagi ette võtta, tuleks see juba ka lõpetada. Nii ongi mu selle aasta eesmärk: 

Vii tööd ja tegemised lõpuni! Ära jäta asju pooleli!

Ma loodan, et aasta lõpuks on mul pooleliolevaid töid tunduvalt vähem kui praegu. Alustasin aastat ka just ühe projektiga eelmisest aastast - valmis said pikad tudupüksid mõlemale lapsele. Kangas on pärit Koo ja Loo poest. Lapsed olid väga õnnelikud ja väiksem nõuab igal õhtul neid jalga. Käskis juurde ka õmmelda :)

Aasta esimene projekt läks lastele. Teine läheb üks hetk kingituseks ja kolmas tuleb mulle endale :)

Teine eesmärk on panna mu hobi mu heaks tööle - olen vähehaaval koolitusi ja õpitubasid teinud, kuid sel aastal tahaks neid rohkem teha. Ma loodan, et kevade poole on mul rohkem aega iseendale ja saan seda õpetamiseks kulutada :)

Muidugi võiks teha ka kohe pika nimekirja asjadest, mis kõik tuleks valmis õmmelda. Näiteks 5 lapitekki, vähemalt 6 kleiti (millest 3 on pooleli), tosin särki, pluusi ja pusa, vähemalt kahed lühikesed ja kahed, kui mitte kolmed, pikad püksid endale, sama palju lastele jne. Mul on kaks pikka, pikka nimekirja, mis kõik on pooleli või ootavad oma õmblusjärjekorda. Imelik on aga see, et enne nende asjadeni jõudmist tuleb mul pähe veel mitukümmend ideed, mis peaks kohe ära tegema. Nii, et nimekirjad jäävad mulle endale paberile ja aasta lõpus võtan need ette: vaatan, kas said lühemaks ja mis järgmise aasta plaanidesse lähevad.

Õnnelikku ja tegutsemisrõõmsat aastat kõikidele!

Comments

Anonymous said…
Hei! Küll on asjalikud mõtted -saan kohe tagant kiita ja ehk isegi mõned pikalt lõpetamist ootavad asjad lõpetatud.Jaksu ja energiat alanud aastal!!!
Astrid