Skip to main content

Itch to Stitch uus lõige Isidro särk

Ma olen viimasel ajal endale uusi õmblusalaseid väljakutseid hankinud. Üks nendest oli Itch to Stitch lõigete tegijale kirjutamine ja palumine, et ma saaksin üheks tema testijaks. Muidugi enne, kui ma julguse kokku sain, õmblesin ma läbi tema pakutud erinevaid lõikeid (Uvita, Lindy, Aveiro, Medellin jne), ostsin teisi (sest ta lõiked on nii ägedad ja ma tahaks need ka kõik endale valmis õmmelda) ja tegin oma töödest pilte. Te olete ju ennegi siin ITS-ile kiidulaulu lugenud ja mu valmis õmmeldud riideid näinud. Kuigi, mulle tundub, et Medellin pole blogisse veel jõudnud...

Igal juhul saatsin kirja ja minu õnneks täpselt õigel ajal! Ta oli just uut lõiget välja andmas ja ma sain üheks testijatest! Kui ma kirja lugesin ja end asjadega kurssi viisin, siis mitmel korral leidsin end hoopis teisest toanurgast tantsimas ja keerutamas. Mul on nii hea meel, et ta otsustas mulle võimaluse anda. 

Krooked kaeluses on vähemalt ühel pildil ilusti näha :)

Täna ongi uue lõike avaldamise aeg ja ma saan teile oma lihtsat ja väga mõnusat särki näidata. Isidro särgil on kaks versiooni - varrukatega ja varrukateta. Teades, et niinimetatud maikasärgid on mul ühed lemmikud, otsustasin varrukateta variandi kasuks. Särgi kaelus ja käeavad on lõpetatud kandiga, eesosal on krooked. Mu kirju kangaga särgi pildilt krooked nii hästi välja ei paista, kuid need on siiski seal olemas. 

Jakiga sobib ideaalselt kokku. Nüüd võiks ise ka omale jaki õmmelda - ITS-il on päris mitu ägedat jakilõiget ka pakkuda :)

Isidro särgi jaoks kanga ostsin Cara Moda väljamüügilt (nad olid aprillis Tehnopolis jällegi) ja mulle tundub, et see on puuvillase ja elastaani segu. Langeb hästi aga on piisavalt tihe, et läbi ei paistaks. Tumesinise ja valge kooslus sobib mu garderoobi imehästi ja mulle tundub, et peaks teise samasuguse veel õmblema. Lisaks on mul juba 3 ühevärvilist kangast välja otsitud, et saaks nendest ka endale Isidrod õmmelda. 

Nii mõnus ja hästi istuv lõige!

Mulle tohutult meeldib, et Isidro on lihtne ja nii mitmekülgselt kantav - viskasin oma jaki peale ja näen täitsa esinduslik välja. Teiste testijate pilte vaadates nägin ka kui palju erinevaid viise selle kandmiseks on ja kõik tõdesid, et ainult ühest ei piisa :) Ja kui ma esimese hooga otsustasin varrukateta versiooni kasuks, siis nüüd tahaks nii väga ühte varrukatega ka. Tundub, et tuleb õmblema minna! 

Isidro särk on kuni 29. aprillini soodushinnaga. Link siin: Isidro. ITS-i blogist näev aga kõiki testijate särke. Ma soojalt soovitan! 


***
PS. Tegu ei ole reklaampostitusega. Ma sain testimiseks lõike, andsin oma panuse ja jagan teiega oma rõõmu. Rahalist kasu ma hetkel Itch to Stitch lõigete reklaamimise eest ei saa, kuigi ehk tulevikus teen endale affiliate staatuse ka :)


Comments