Skip to main content

Maksikleit ja ITS-i Aveiro kardigan

Ma küsisin hiljuti ühelt tuttavalt, et mida ma enamasti õmblen ja vastuseks tuli üks sõna - pluuse. Täitsa tõsi. Ei oska kuidagi vastu vaielda. Kuigi tahaks. Muidu on ju nii igav, muudkui õmblen pluuse ja pluuse ja tegelikult on alati mõni veel puudu. Millalgi aasta alguses õmblesin hoopis kleidi ja kardigani. Vahetult enne Abu Dhabisse lendamist sain kardiganile trukid ka külge ja nüüd, kui Eestis jälle õues vaid 2-3 kraadi sooja on, tuleb need soojal maal tehtud pildid ette näidata. Saab ehk sooja jälle!

Mulle nii meeldib, et saan kleidil paelad selja tagant kinni siduda ja eest midagi ei vaju lahti.

Oma kleidikanga ostsin ma Cara Moda pop-up müügilt väga vähese raha eest. See on veniv viskoostrikotaaž ja mõnusalt pehme käe all. Ei kortsu ega midagi. Teadsin kohe, et sellest teen endale maani kleidi sama lõike järgi, mida varemgi kasutanud olen. Algne lõige on pärit Ottobre 2/2013 ajakirjast ja ma olen seda varem juba kaheks kleidiks õmmelnud ja iga kord midagi natuke muutnud. Mulle tundub, et see lihtsalt on üks imehea lõige, mida ikka ja jälle kasutada.


Suure mošee juures parkimisplatsil. Mošees sees aga pidin oma kleidi peal kohalikku ürpi kandma :D

Kardigan sai õmmeldud Itch to Stitch Aveiro lõike järgi, valisin lühikese versiooni pikkade varrukatega. Kaheksakandadega kangas on päästetud Uuskasutuskeskusest ja seda oli täpselt kardigani jagu. Mingid väiksed jupid jäid ainult järgi, mis jääkide kastis oma saatust ootavad. Soonikut jäi vist ainult 10x5 cm ruuduke järgi :) Täpne mäng, ma ütlen!

Aveiro lõige on aga täpselt selline, mida õmbleks igas versioonis (lühikese, keskmise ja pikana) ning erinevatest kangastest - suveks, talveks ja vahepealseks ajaks. Itch to Stitchi lõiked lihtsalt istuvad hästi ja on mulle meelepärased.

Esiliistul on kinnituseks õmmeldavad trukid. Ma ei julgenud ei nööpauke ega läbilöödavaid trukke sinna panema hakata - äkki rikun midagi veel ära!

Hulk põnevaid õmblemisi on plaanis, mõni asi on valmis ja rohkem peaks blogis jutustamas käima. Viimasel ajal ei jõuab siia üles üha vähem töid, ma ju nüüd popp ja noortepärane - pilte jagan Instagrammis. Tule sinna ka mind jälgima!

Järgmiste õmblustöödeni!

Comments