Skip to main content

Itch to Stich-ilt pikk Aveiro kardigan

Tundub suure raiskamisena kirjutada ühes postituses ainult ühest õmblustööst, kuid seekord on nii. Ma olen omale pikka Aveiro kardigani juba ammu tahtnud õmmelda ja kui ma sain Hermosa lühikesed püksid valmis teadsin kohe, et nendega koos saaks vabalt oma pikka kardigani kanda. 

Teine mõte, mis mind kuidagi lahti ei lasknud, oli kardigani õmmelda pitsilisest kangast. Noh, praegune päris pits ei ole, kuid tumedam mustriosa on läbipaistev. Seekord peaks sellest piisama. 

See on Eestis suves vist täiesti kohustuslik variant.

Kangas on vist ostetud Abakhanist või hoopis Minervacraftsist? Vot ei tea! Nii kaua on see kapis oma aega oodanud. Muudkui tõstsin ühest riiulist teise ja teisest ühte. Õnneks pika kardigani peale läheb ka palju kangast ja ainult mõne üksiku jäägijupi sain jääkide kasti lisada. Ega siis ära ei raatsi visata! Kanga koostiseks on arvatavasti viskoos koos polüestriga.

Mulle meeldib selle kanga tagasihoidlik muster.

Lõige on jällegi Itch to Stitch poolt ja selle sama kardigani lühikest varianti ja boolerot olen ma juba siin blogis näidanud. Nüüd siis pikk ka. Ainult klassikalise kardigani pikkus on veel läbi õmblemata. Ju jõuab! 

Hermosa lühikesed püksid (vt eelmist postitust) paistavad ka siin ilusti välja :) Kingad on muideks Humanast.

Nüüd on juba uued õmblustööd ootel, nimekiri on pikk ja "kohe vaja õmmelda" kast ajab kangastest ja lõigetest üle. Huvitav, kas saabub ka aeg, kus mul tõesti ühtegi plaani pole? Vaevalt....

Comments