Skip to main content

Itch to Stitch Hermosa shorts, Lago tank top ja üks kopikass

Järjekordne Itch to Stitch lõigete järgi õmblemine tuleb siit postitusest. Nimelt juba mõnda aega tagasi lasi ITS välja uue lõike - Hermosa lühikesed püksid. Mulle nii meeldib! Ja otseloomulikult õmblesin ühe paari endale valmis. See ei jää viimaseks...

Lukk õmmeldud, nüüd taskud.

Hermosa lühikesed püksid on mõeldud kergelt veniva kanga jaoks, nendel on nii ees kui taga peale õmmeldud taskud ja esikinnise saab teha kas luku või nööpidega. Ma pole eriline nööpidega teksade fänn, seega valisin kindlalt luku. Tänu Kennise väga asjalikele õpetustele ja piltidele on seda väga lihtne õmmelda!

Katsetasin uusi poose :D

Pükse saab teha lõike järgi kolmes pikkuses - lühikesed, keskmised või pikad. Ma ei suutnud ei üht- ega teistpidi otsustada ja läksin keskmiste rada. Täitsa õige otsus! 

Esitaskud piiluvad särgi alt välja.

Minu pükste kangas on pärit Koo ja Loo kangapoest. Sama kangast ostsin kohe 6m korraga, kolmes erinevas värvitoonis. Arvake, millest tulevad järgmised Hermosad? Hallist või mustast kangast?

Küll seda pilti oli raske teha, sest pööramisega keerasin pükstele voldid sisse igale poole :D

Teiseks õmblustööks on see ruudulise esitükiga särk. Selle algusloo võib viia Tallinna Kaubamajast ostetud s.Oliveri särgini, mis mulle väga meeldis ja mille ma 30€ eest ära ostsin. Peale teist pesu aga olid kõik kaeluses ja käeavades olnud kummist kandid niitideks hargnenud... Mis siis ikka! Lõin särgile paberi peale ja võtsin lõike maha. Esitüki kangaks on Abu Dhabist ostetud õhuke puuvillane kangas, mis pea üldse ei veni (ütleks, et see on batisti ja popliini vahepealne - mis küll selle nimi on, ei tea). Seljal on õhuke viskoostrikotaaž. Kantideks puuvillased soonikud ja pluusi alläärde peitu on õmmeldud tavaline kummipael. Ma olen kohe sigarahul kui nii võib öelda! See on piisavalt õhuke, laseb õhku läbi, sobib pea kõigega ja on nii mugav! 

Oh, see kangas on imeline! Ja Abu Dhabi kangapoodides ostlemine tuleb ka iga kord meelde.

Kolmandaks on jällegi Itch to Stitchi lõige, mida ta pakub tasuta - Lago tank top. Ma laadisin selle endale juba ilmatu aeg tagasi arvutisse aga alles nüüd jõudsin õmblemiseni. Igal juhul sai neid maikasid mulle kappi lausa kaks ja üks ootab veel õmbluslaual. Kangas on kunagi ammu Minervacraftsist tellitud ja seda jätkus ainult esitüki jaoks. Lõige on lihtne, õmblemine läheb kiirelt ja niimoodi saab ära kulutada kangajuppe, millest suuremaid asju enam välja ei tule. 

Lago maika ja Hermosa lühikesed püksid sobivad ka omavahel kokku. Kuidas saakski mitte?

Ma olen viimasel ajal Instagrammis enda asju jagama hakanud, blogisse kirjutamist tuletas aga täna õnneks Tiina meelde. Aitäh, Sulle! Oligi aeg siin ka jälle endast elumärki jagada. Kes aga kannatlikult oodata ei viitsi, saab instast näha (minu profiil, kliki nüüd siia), et ma olen keset suurt suve peast ogaraks läinud ja õmblen jõuludeks kinkekotte. Nii vara pole ma kunagi varem valmistuma hakanud :)

Comments