Skip to main content

Sinisekirju autode, laevade ja lennukitega lapitekk

Suve alguses oli võimalik mul naaseda oma esimese armastuse juurde ja sain õmmelda ühe armsa sinisekirju lapiteki. Nii mõnus oli jälle põrandal kangatükke kokku sättida, vaadata ja sobitada ning kõige lõpuks tekki valmis õmmelda. Ma vist olen kirjutanud ka, et lapitöö juures meeldib just kangaste omavahel sobitamine mulle kõige rohkem. Mõni kangatükk lööb teise kõrval lausa särama, teised kaks aga koos kisuvad ja nõuavad kolmandat vahekohtunikuks. Mõnikord tundub, et kolm kangast ei saa omavahel üldse hakkama kuni leiad selle puuduva lüli, mis need kõik üheks seob. Mäng, missugune!

Mõned sõidukid muudavad teki lapse jaoks põnevamaks.

See sinisekirju tekk on õmmeldud jällegi puuvillastest kangastest, tekile annab pehmust polüestervatiin ja taguseks on südametega puuvillane kangas. Mõnusalt pehme ja kerge, sobib nii kaisutamiseks kui voodikatteks. Otseloomulikult võib selle all magusaid unenägusid ka näha :) 

Teki ülevaade. Olen sarnase kujundusega teki väiksemates mõõtudes ka õmmelnud.

Tekk on kanditud puuvillase diagonaalkandiga, mille õmblesin kinni lainetava kaunistuspistega. Teki tepingud on samamoodi "lainetavad", mitte sirged ja nii tundus kõik omavahel väga hästi kokku sobivat. Raamide ja kandi vahele sokutasin mõned kihnu tipud ehk ruudust kokku volditud kolmnurgad. Teki suurus on 85x162 cm.

Teki tagumine pool on kaetud südamete ja laineliste tepingutega.

Teki teppimisel võtsin kasutusele oma truud abimehed - aednikukindad. Paljakäsi teppides tunduvad kangad käe all libedad ja ei liigu üldse sinna, kuhu mina tahan. Seega kindad kätte ja teppimine on hoopis mõnusam.

Teppimiseks kindad kätte!

Suures kangaste kokku sobitamise tuhinas lõikasin neid välja tunduvalt rohkem kui vaja olnuks. Järelikult on viimane aeg hakata oma lastele ka piisavalt suuri tekke õmblema... Tundub, et mu ootavate tööde nimekirja lisandus vist 183. töö :)

Noormehele mõeldud tekki tuleb ikka ju autode ja traktoritega pildistada!

Ilusaid ja toredaid hetki teki omanikule!

Comments

Tiina K said…
Nii ilus! Kihnu tipud on kirsiks tordil! Ja hästi vahva on lapitöödes tuttavaid kangaid näha! Näiteks antud töö tagapoole südamed ��