Skip to main content

Itch to Stitch Kosice pluus

Teate mis on hästi vahva? Õmblemine! Miks ma nüüd järsku õmblemisest eriti vaimustunud olen ja seda teilegi kuulutan? Ma nimelt õppisin jälle väikseid trikke ja nippe juurde ja olen marurahul, et õmblemine on selline tegevus, mida muudkui teed ja alati on võimalus end täiendada. Muidugi kui ma endiselt õmbleks ainult trikotaažist sama lõike järgi särke, oleks enesetäiendamine palju raskem (kuigi riietekapp saaks kenakese lisa) aga kuna ma nii suure hurraaga ja kihelusega sebisin end Itch to Stitch lõigete testijaks, olen ma nüüdseks igasugu asju juurde õppinud ja õmmelnud. 

Nööbid (Kangas ja nööbist) ja kangas :)

Viimatine äge asi on avara dekolteega puuvillasest sitsist pluus Itch to Stitch Kosice lõike järgi, mis eest nööpidega lahti käib. Tegelikult pole vajagi neid nööpe päris funktsionaalseks teha, sest pluus on piisavalt avara lõikega ja läheb lihtsalt üle pea ka selga, kuid kui õmblusmasinal on täisautomaatne nööpaugu võimalus olemas, siis ei saa mitte seda kasutamata jätta. 


Sisevaade veel õmblemise hetkelt.

Kosice pluus on ilus nii seest kui väljast. Nimelt on küljed ja varrukad külge õmmeldud nn prantsuse õmblusega. Meie tunneme seda pesuõmblusena muidugi paremini. Nimi õmblust ei riku! Igal juhul õppisin ma sel korral, et pesuõmbluse puhul tasuks eriti jälgida, kuidapidi kangatükid kokku asetad; et nööpauke minu masinaga on lausa lust õmmelda; et nõgusa selja jaoks kohanduste tegemine on lihtne kui seljal on keskel õmblus; et mõni kumm ei veni üldse nii palju kui vaja oleks... Lisaks sain teada, et hoolimata mu suurest nööbivarust ei ole nagunii just neid nööpe, mida tahan.

Cesise linnuse juures pargis. Tegelikult oleks võinud ikka see ilus linnake Eesti oma olla :P

Kosice pluusi selg on ka v-kaelusega.

Kandsin oma pluusi Cesise linnas jalutades ja sellega on nii mõnus! Laseb õhku läbi, on piisavalt avar, ei kisu kuskilt ja näeb selle kõige juures hea välja. Nüüd tahaks kohe nii väga kleidiversiooni ka õmmelda samast lõikest. Loodame siis, et soojad ilmad jätkuvad ja jõuan õigeks ajaks asjad valmis :) 



Comments

Elina K said…
Kena inimest kenas riietuses on alati kena vaadata ja kui oskused võimaldavad ise endale täpselt sobivaid riideid konstrueerida ning valmistada (ideaalselt normidesse mahtuvat inimest pole ju olemas), on see parim lähtekoht, et tunda end oma "teises nahas" hästi ja mugavalt! Oled osav ja Su postitusi lugeda on alati väga meeldiv!