Skip to main content

Hunnikus särki-värki

Ma avastasin, et olen läinud lihtsama vastupanu teed ja palju õmblustöid jõuab ainult mu Instagrami kontole, kuid mitte blogisse. Selleks, et siiski vähe paremat ülevaadet enda õmblemistest omada, paiskan nüüd ühte postitusse kokku terve hunniku isetut õmblemist. Või siiski? Täiesti isekat õmblemist, sest 
  • lastel on parem tuju, sest emme õmmeldud särgid on ägedad
  • pesu peab harvem pesema, sest kapis on terve varu ägedaid särke, mis korraga õnneks selga ei mahu
  • mul on kangakapis rohkem ruumi (aga ainult natuke, sest olgem ausad - 98 ja 140 cm suuruses rõivad ei kuluta väga palju kangast)
  • mul on põhjust jälle ilusaid poistekaid kangaid vaadata (ja tõenäoliselt ka osta)...

Äge autodega kangas Koo ja loo poest noorema noormehe poolt valitud.

Igal juhul on nüüd ette vaja näidata hunnik särke. Enamus siiski poistele, suurus 98 cm, 140 cm või midagi sinna kanti. Üks särk ka abikaasale, sest väiksematele väga meeldib kui issi on nendega ühtemoodi riides. Isadepäev oli ka ju. Lisaks kaks paari retuuse pisemale tudumiseks. 

Tiigrid ja triibud kangad sain teise ringi poest - keegi oli rullidena kangast sinna viinud. Tänapäevast! Minu suureks õnneks ja kui endine omanik lugema juhtub, siis SUUR AITÄH!

See pehme kangas on jällegi Koo ja Loost. Tõeliselt mõnus!

Ma suure hooga lõikasin hunniku särke ühe ja sama lõike järgi välja. Õmblesin esimese valmis ja avastasin, et kitsas sindrinahk. Lõige siis. Noormees on täpselt paras. Mis siis muud üle jäi teha kui kangasiilud külgedele. Nüüd on särk ka paras.


Siit üks läks vennapojale. Üks särk on veel vaja õmmelda, siis on kogu poiste pundil ühtekad särgid.

Mis te arvate, kas sellest kõigest piisas noormeestele? Ei! Nad esitasid uued tellimused! Varsti ehk jõuan uuesti nendeni, nii umbes aasta pärast. 12 särki ja kahed retuusid on nüüd ette näidatud ja ma võin rahus Minerva jaoks uut postitust kirjutama hakata. Seekord täiesti isekast õmblemisest, sest seelikute rida kapis oli na nadi.

Ilusat jõuluootust ja ärge siis kinkide muretsemise pärast liialt muretsege! ;)

Comments