Skip to main content

Itch to Stitch Celeste dress - teine kleit, maani variant

Mulle hakkas mu eelmine Itch to Stitch-i Celeste kleit nii väga meeldima, et otsustasin kohe ka teise õmmelda. Oma peas kujutasin seda ette täpselt nii, nagu lõpuks välja ka tuli!

Mida ma võrreldes eelmise kleidiga muutsin?
Esiteks tegin kaeluse veidi sügavamaks ja laiemaks, sest tegu on maani kleidiga, mis katab väga palju ja ma tahtsin üldmuljet "ühtlasemaks" muuta. Algul plaanisin ka varrukad ära jätta, kuid kuna mu õlanukid suvepäikeses kipuvad tihti kõrbema, siis sellised lühikesed varrukad on väga head.



Teiseks tegin kleidi maani. Panin oma esimese kleidi selga, vaatasin, palju vaja pikkust lisada ja uue kleidi seelikuosa detailid lõikasin 45 cm võrra pikemana välja. Liikusin lihtsalt mööda mõttelist joont edasi ja kui detail oli laienev, siis laiendasin ka juurde lisatud osa. Tõenäoliselt oleks saanud ilusti hakkama ka 40 cm lisamisega, aga ma ei tahtnud kukekat kleiti. Kleiti kandes on küll tunne, et võiks nii 3-5 cm lühem olla, aga seda vaatan täpsemalt siis, kui kleit on pesus ära käinud. Linane kangas nimelt kipub ka hiljem pesus veel kokku tõmbama (ühe korra on pestud, nagu peaaegu kõik mu rõivaste jaoks mõeldud kangad).



Kolmandaks lisasin esimesse vasakpoolsesse printsessõmblusesse lõhiku. Seda oli lihtne teha - kuni lõhikuni õmblesin detailid kokku, äärestasin ja pressisin vastavalt õpetusele esiosa keskele õmblusvarud. Lõhikust alates aga pressisin kummagi poole õmblusvaru eraldi tagasi ja õmblesin ääre. Minu meelest lõhik lisab kõndimisel mugavust ja annab natuke mängulisust kleidile juurde.

Ma kohe ei saanud sinna lombi keskele kaanele hüppamata jätta! :D


Neljandaks muutsin esiosa krooked kuueks pisikeseks voldiks. Mulle meeldivad voltidest tulenevad pikijooned ülevalt alla. Krooked on ka ilusad, aga kui juba teine kleit ja muutmisi tuli, siis mõtlesin niimoodi katsetada. Päris ära ka ei tahtnud seda lisaruumi jätta, mida krooked või voldid pakuvad - see annab ju seelikuosale ka laiust juurde!



Viiendaks - valisin ühe suuruse võrra väiksema suurusnumbri, sest tahtsin, et kleidi kehaosa rohkem ümber oleks. Eelmine kleit on väga mõnus täpselt nii, nagu ta on - avar ja õhuline. Maksikleiti väga suures palavuses nagunii selga ei aja.



Oh, ma olen endaga nüüd marurahul! Vähemalt üks miljonist plaanist endale õmmelda, sai täidetud. Varsti jälle! Mul on veel üht-teist näidata :)

PS. Kui hakkas meeldima kleit ja tahad endale ka õmmelda, siis mul oleks väga hea meel kui omandad lõike läbi minu affiliate (koostöö ITS-iga, võib nii öelda) lingi ja mina teenin sinu ostult ka väikse tasu soovitamise eest: Celeste kleit.

Comments