Skip to main content

Suvine komplekt: ITS Seville seelik ja Vienna särk

Ma tean, ma tean, et viimasel ajal on mu blogis tõeliselt palju Itch to Stitch lõigete järgi õmblustöid näha olnud, aga need on lihtsalt nii minu meele järgi hetkel. Ma juba tean ära, mis suurus mis materjalile ja lõikele, mis muudatusi (kui üldse!) teha, mida jälgida. Teiste tegijate lõigete järgi õmmeldes peaks hakkama seda kõike välja mõtlema.



Niisiis ma ostsin eelmine nädal kaks ITS lõiget, mida mul veel polnud: Vienna särk ja Seville seelik. Mõlemad lõiked sobivad hästi suviste riiete õmblemiseks, aga keegi ei keela neid ka talvel kanda. Külastasin ka Kanga ja Nööbi poodi, sest neil on käimas juulikuine soodusmüük ja leidsin ideaalse kanga seeliku jaoks.



Vienna tank top on õmmeldud tumesinisest (väikse läikega, kohati lillakas hoopis) hästi langevast ja natuke venivast polüesterkangast, mille sain Cara Moda müügipäevalt eelmine aasta. Vienna särgi põhikangaks võib kasutada nii trikotaaži kui ka venimatut kangast. Mulle meeldis just see sinine kombineerituna mustrilise kangaga. Seljal oleva passe jaoks kasutasin Kangas ja Nööbist ostetud puuvillast (kostüümi)kangast, mis tänu 5% elastaanile on natuke veniv. Kuna sinisekirju trükimustriga kangas kahekordsena oleks liiga raske ja tõmbaks kogu pluusi palju tahapoole, kasutasin voodriks õhukest viskooskangast (challis on inglise keeles selle nimeks). Muutsin ainult pluusi allserva laiust: 2 cm laiuse ära pööramise asemel pöörasin kaks korda 0,6 cm alläärt sissepoole.



Seville seelik on õmmeldud hiljuti ostetud puuvillasest kangast (Kangas ja Nööp, neil ju soodushinnad juulikuus!). See on nii mõnus! Puuvillane hingab, on keha vastas hea, piisavalt tugev ja tänu trükimustrile ei paista iga korts ka kohe välja. Seville seelik koosneb neljast paanist, küljel on lukk ja alläär on lainev. See seelik on ka tugeva tuulega kantav! Väga lihtne seelik, mida õmmelda. Kõige raskem osa on peitluku õmblemine, aga see nõuab vaid õiget talda õmblusmasinale ja ongi nähtamatud lukud kohe olemas.



Ma plaanin mõlemat lõiget varsti uuesti läbi õmmelda - Seville seelikust saaks ka mõnusa talvise seeliku villasesegusest kangast ja üks valget värvi Vienna kuluks ka ära.



PS. Mul on veel hunnikutes nii vanemaid kui uuemaid töid näidata. Millal ma uuesti kirjutama satun, veel ei teagi, aga vahepeal uudista mu Instagrami! Seal on alati kõige uuemad õmblustööd nähtaval ;)

Comments