Skip to main content

Itch to Stitch Chemainus top

Palavuselaine on küll möödas, aga kes ütles, et suvel uut ei tule? Kas sa oled selleks valmis? Ma olen! Itch to Stitch-i Chemainus pluus on ideaalne just suveks ja ma sain täpselt enne vihmasid palavuses veel enda pluusist pildid tehtud.

Chemainus pluus on madaldatud õlaga vabalt langev pluusi lõige, millel on rinnasissevõtted ja ees osaline liistuga nööpkinnis. Selle pluusi kohta võiks vist eesti keeles ka vabalt öelda kimonosärk.

Sellises riietuses ei olnudki ilmatu palav olla! :)


Chemainuse õmblemiseks on soovitatav kasutada hästi langevat õhukest venimatut kangast. Ma haarasin oma varudest Abu Dhabist ostetud sinakas-hallil põhjal õitsevate puuokstega kanga, mis liikus ja lendles isegi siis, kui ma lihtsalt hinge tõmbasin. Kangas peaks olema 100% puuvillane ja kahjuks ma Eestis nii mõnusat kangast kohanud polegi. Toona arvestasin, et mu Abu Dhabis soetatud kangaste kesmine meetri hind oli vist 7€ kandis.... See kangas on küll puhas luksus!



Ma pole varem selliseid väga lendlevaid kangaid õmmelnud ja nüüd oli paras väljakutse sellest pluusi detailide välja lõikamine. Kõige parem oli seda teha ketasnoaga ja lõikematil, aga esi- ja tagatükk tulid kääridega välja lõigata. Enne järgmist pluusi sean vist sammud poodi ja ostan SUURE lõikemati ka endale. Kangaraskustest oli küll kasu, aga kääridega põrandal lõigates suutsin ikka kangast siit-sealt paigast nihutada.



Mulle meeldib pluusi puhul avar lõige ja kanditud kaelus - ei aja kuskilt otsast higistama. Osaline liistuga nööpkinnis annab aga muidu lihtsale pluusile elegantsi ja pidulikkust juurde. Nööpide asemel kasutasin ma sel korral kunagi ammu Karnaluksist ostetud pärlmutter pealisega trukke. Isegi tugevdatud liist oli piisavalt õhuke nende trukkide kinnitamiseks.


Järgneva nädala jooksul on Chemainuse lõige soodushinnaga müügis, mine ja vaata järgi ning valmistu ise ka uuteks soojadeks ilmadeks!

Comments